sobota, února 18, 2012

Fasnacht / Masopust

Wau, wunderbar!
Seit den Jahr 2010 bin ich in der Schweiz und war ich noch keinmal in ein Karneval gewesen! Karneval ist vor allem in Ländern wie der Schweiz, Brasilien und Lötschental gefeiert. Und heute ERSTEMAL fahre ich mit meine Arbeitskollegin nach Luzern ein feiren! Ich kann nicht mehr warten! 
Jetzt gehe ich ins Bett ein bischen schlafen und danach.. huhuu - bis morgen tanzen, trinken, singen.. einfach FEIREN!
Leider hab' ich keine Maske, aber macht nichts!.;o))

Lasst mich paar Bilder zeigen.
* Hoffentlich schaffen wir der Festzug!.DD
* Gestern am Abend!.DD
Wer will mehr Bilder schauen, kann man in Google schreiben - Fasnacht Luzern, Bern, Zürich usw.;o)

Pod perexem překlad do češtiny.DD ->

Wau, nádhera!
Od roku 2010, co jsem ve Švýcarsku, jsem nebyla ani jednou oslavit Karneval! Karneval je především slaven v zemích jako je Švýcarsko, Brazílie a Lötschental (nevím přesně, co je to za stát, ale mám dojem, že je to Lychnštejnsko - či jak se to píše!!.DD) A dnes POPRVÉ jedu s mojí kolegyní z práce konečně slavit! Už se nemůžu dočkat!
Teď si jdu ještě na chvíli lehnout a trochu se prospat a potom.. huhuuu - do rána budem tancovat, pít, zpívat.. prostě se BAVIT!
Bohužel nemám masku, ale neva!.;o))
Teď vám ukážu pár obrázků.
Kdo by měl zájem se podívat na více obrázků může napsat do Googlu - Fasnacht Lucern, Bern, Curych atd.

2 komentáře:

  1. Woooow hned bych šla taky :D musí to bejt super zábava..:D jednou když jsem byla v Zurychu, tak tam zrovna končila taky nějaká taková akce...a lidi se tam trmáceli po ulicích :D:D uplně namol :D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Wau, fakt? Tak to ses měla!!.))Já se bohužel tak rychle z práce netrhnu, abych mohla na ty průvody..(( Stejně je to milionkrát lepší v Brazílii!!.))
      Já si myslela, že jen my v Luzernu jsme takové hovada a ono i lidi v Zürichu, jo..DD

      Vymazat