pátek, prosince 21, 2012

s Benefizkonzert (Wohltätigkeitskonzert)

*
Im Spálov am 8.12/12 besuchte ich ein Benefizkonzert, die den Kindern gewidmet wurde.Ich habe es dank einem Freund erfährt, der eine Band hat.Weil ich mit der Band gekommen bin, hatte ich freien Eintritt (wie immer,beiläufig).Auch wenn ich dieses Mal zu zahlen könnte, denn doch immerhin .. der Ergebnis ging auf die Kindern, so zum nächsten Mal!
Das Konzert wurde von beiden Bands + DJs begleitet.Obwohl die George (mein Freund, dank ihm ich über die Veranstaltung erfahren hatte) hat die Band für eine lange Zeit, so war dies eine Premiere für mich."Jiříkova vize" (George'Vision),so heißt der Band.
In der Abend traf ich eine Menge Leute, die ich nicht da mittlere Schule gesehen hatte.
Leider habe ich keine Fotos, aber der Freund von Gitarristin, so werde ich die Fotos vielleicht später hier lassen.
Was wollen Sie tun Sie am Wochenende? Hoffentlich nicht nur Faulenzen zu Hause!.))
 *
Viel Spaß mit allem was ihr macht!.))

2 komentáře:

  1. *
    Překlad do CZ:
    __________
    Na Spálově dne 8.12/12 jsem navštívila dobročinný koncert,který byl věnován dětem.Dověděla jsem se to díky kamarádovi,který má kapelu.Protože jsem se tam dostala spolu s kapelou,měla jsem vstup zdarma(jako vždy,mimochodem).I když pro tentokrát jsem si vstup zaplatit mohla,protože přece jenom..výdělek šel na děti.Nj,tak příště!
    Koncert doprovázely dvě kapely+Dj's.I když má Jirka(můj kamarád,díky kterému jsem se o akci dozvěděla)kapelu už dlouho,tak tohle byla pro mě premiéra."Jiříkova vize",tak se kapela jmenuje.
    Za večer jsem potkala spoustu lidí,které jsem od střední neviděla.
    Fotky bohužel nemám,ale fotil přítel od kytaristky,tak když tak později dodám!
    Jak trávíte víkendy vy?Snad ne jen lenošením doma!.))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé, miluji benefiční koncerty! Člověk má pak lepší pocit, i jen třeba z toho, že se účastnil :) Letoš jsem, pravda, na žádném nebyla, ale protože je ten nový rok, musím si slíbit, že letos opět na nějaký půjdu :)
    Věřím, že sis to užila :) Já byla většinou letos jen bruslit a bruslit a bruslit a pak sem jen lenošila, lenošila, lenošila! :D Taky sem to mohla vyplnit benefičním koncertem! No jo, tak příště ;D :)

    OdpovědětVymazat