neděle, února 12, 2012

Das Erdbeben in der Schweiz? / Zemětřesení ve Švýcarsku?

Ich kann nicht, NICHT glauben! So was hab' ich nocht nicht gefühlt! 
Ich dachte es war zum Beispiel ein Auto, wo in das Haus gerammt hat - aber nein!

Es war das Erdbeben!
Wer hat das noch gefühlt? Ich und meine Kollegin (vor Arbeit) waren schockiert.

• So irgendwi sieht das aus, wenn ein Erdbeben komnt.  

Pod perexem překlad do češtiny.DD ->

Nemůžu, NEMŮŽU tomu uvěřit! Něco takového jsem ještě nikdy necítila!
Myslela jsem, že třeba nějaké auto narazilo do domu - ale auto to nebylo!

Bylo to Zemětřesení!
Kdo to ještě cítil? Já a kolegyně (z práce) jsme byly v šoku.
• Nějak takhle to vypadá v průběhu zemětřesení -> viz. obrázek!

4 komentáře:

  1. tyjo :D to chci taky zažít.. :D nkdy jsem nic takovýho nezažila :D bylo to aspoň vzrůšo? :D tady v Česku se nic takovýho neděje.. :(( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Ježííííš, ty blázne!!.DD Nechtěj, je to opravdu hrozně divný zážitek! A vzrůšo to bylo - srdce mi bušilo, že jsem se ani pomalu nemohla hnout.DD A v ČR otresy jsou taky a celkem pravidelně, jen to necítíte.))

      Vymazat
  2. Woooow tak to muselo být opravdu "divné" vůbec si nedovedu představit jak bych reagovala kdyby u nás byly takový zametřesení jako třeba v Asii..:D díky bohu za střední Evropu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Bylo a celkem děsivé.. srdce jsem cítila pulzovat až v uších!.D Ty.. já taky patřím mezi tu Evropu (dalo by se říct střední) a v ČR jsou otřesy časté, ale ne tak citelné.. ))
      A bohužel možná špatná zpráva, ale blíží se to i sem..//

      Vymazat