úterý, února 28, 2012

Das Bild für M&E zum Geburtstag / Obrázek pro M&E k narozeninám

*
Schon früher hab' ich der Artikel veröffentlichen gelast, aber es war irrtümlich! 
Das Bild ist mit der Tusche und "Crayons" gemalt. Ab und zu habe ich mit den Pastellstiften gemalt, aber.. es ist nicht so gute Idee - geht's nicht zusammen!
Das Bild: Format ist A3. Die 3 Personen sing meine Kollegen! Alles harmoniert (zusammenpasst) mit der Zahl 3. 3 Bäumen, 3 Vögel -> Ich hatte keine Ahnung, dass alles so zussamenpasst!.))


Pod perexem překlad do češtiny.DD ->
Už dříve jsme zveřejnila tento "článek", ale omylem!


Obrázek je nakreslený tuží a voskovkami. Sem tam jsem použila i nějakou tu pastelku, ale pro ostatní bych to moc nedoporučovala - nejde to k sobě!

Mým plánem bylo ho nakreslit na narozeniny, ale dané osoby (tudíž Erika a Milan) ho dostali až později. K Vánocům. (Tzn. asi tak o 5 měsíců později..DD) Ano vím, jsem hrozná a zpoždění je někdy bohužel jednou z mých negativních stránek..



K samotnému obrázku: Formát je A3. Je na něm znázorněna Erika a Milan a malý Samuel. Později jsem si všimla, že jsou tam vlastně 2 strony a malý křák. To vše dohromady dá taky dohromady 3. Což mě ale ještě více zarazilo je to, že jsou tam potom 3 ptáci. Vše harmonizuje s číslem 3, o čemž jsem neměla ani ponětí.))

  • Jak působí obrázek na vás? Co podle vás bylo podnětem kresby? (Zajímá mě názor, jestli z toho jde aspoň trochu vyčíst to, jak to bylo myšleno..)

2 komentáře:

  1. Ještě jsem dostala chuť se vyjádřit k tomuto obrázku na který jsem sem chodila nakukovat :) Přijde mi rozkošný :) Nemám sice potuchy, jak jsi obrázek myslela ty, koho jsi tím chtěla vyobrazit (respektive tos napsala, ale pro mne je to neznámá ;)), takže první co mne napadlo k obrázku je Radost. Prostě radost, podle prostředí radost v chudých zemích - třeba Afrika. Lidi se tam prostě dokáží radovat z maličkostí, z toho že vyšlo slunce, z toho, že se narodilo dítě, z toho že žijí. Umí si život užít, a vědí, proč žijí. To nám bohužel chybí :(
    Krásná kresba :) Je pravdou, že na grafické škole co jsme studovala, by tě asi pořádně sjeli za to kombinování :D, ale tady nejsme na škole a je to nádherné autorská kresba :) Věřím, že tvým přátelům udělal radost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahahahh,jak jsi psala ohledne toho kombinování-ano,vím.DD A dokázu si to predstavit.DDD Proto jsem na umeleckou nesla,protoze by mi to tam asi nevyhovovalo podle meho,hehehhh.))
      Jsem rada,ze to takhle na tebe pusobilo-radost mel byt hlavni... podnet.)))

      Vymazat