úterý, července 10, 2012

die Grafik (neue Rubrik?)

*
Na ja, ich liebe die Grafik, aber leider hab' ich fast keine Zeit dazu.
Niemals (oder nur ein parr Mal) hab' ich eine Grafik auf 'der' Bestellung gemacht.
.
Meistens mach ich das nur als Hobby.))
Zum Beispiel - Tom und Bill K.
Leider sieht das ein Bisschen scheiße aus, weil im Facebook hatte ich das als JPG Format und das Original hat mein Laptop mit trojanisches Hilfe gelöscht.(((
(Es stimmt nicht ganz genau,aber doch egal.;o))))
Genau wie mit - Lugaru&Vampires!
Das sieht noch mehr scheiß aus!!!.DDDD Aber sowieso mache ich neue Version dazu.))
(Lugaru&Vampires ist eine meine fiktive Geschichte. Auf tschechisch geschrieben.)

3 komentáře:

  1. *
    PŘEKLAD DO CZ:
    NJ,miluju grafiku,ale bohužel na to nemám skoro žádný čas.
    Nikdy(nebo jen párkrát)jsem nedělala grafiku na objednávku.(Ale nebrání mi nic,abych se pokusila.))
    Nejčastěji to dělám jako svůj koníček.
    Bohužel to vypadá tak trochu debilně,protože jsem to na FB měla v JPG formátu a originál můj ntb s pomocí Trojana smazal.
    (Není to úplně ideální,ale to je přece jedno.)
    Lugaru&Vampire vypadají ještě kure*štěji!!.DDD Ale tak i tak se chystám na novou verzi.
    (L&A je jedna moje vymyšlená povídka.Psaná česky.)

    OdpovědětVymazat
  2. je to krásné, moc se mi líbí tvé zpracování. je škoda, že na to nemáš čas, protože máš pro tohle umění cit... .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Ilonko,je to strašné!!.DDD Upřímně tahle kvalita je opravdu na nic,jinak se mi obrázky,jako takové,líbí taky!(Ať žije egoismus!Hehehhh.DD)
      Já se do toho zase dám,jakmile si budu umět lépe zorganizovat čas!.)) Děkuji moc!'!!!!.****

      Vymazat