pátek, července 27, 2012

Was liegt in meiner Schublade? // Co mi leží v šuplíku?

Na ja, seit letzte Woche liegen die zwei Notizblocks mit TH in meiner Schublade. Auf den ersten Blick dachte ich, dass sie haben das A5 Format. Aber ich lag falsh! Sie sind das A4 Format!
Mein Gott, ich was so glücklich!!-DDDD

Jetzt brauche ich nur eines denken - was in Notizblocks zu schreiben? Hahahh,aber es kommt mit 'der' Zeit.;o))

Jetzt bin ich einfach glücklich, dass ich die zu Hause habe, und alles anderes.. ist doch egal.;o)))

7 komentářů:

  1. *
    PŘEKLAD DO CZ:
    _____
    Od minulého týdne mi leží v šuplíčku dva sešity s TH.Na první pohled jsem si myslela,že je to formát A5.Ale mýlila jsem se!Jsou formátu A4!
    Ou Bože,byla jsem tak šťastná!!-DDDD

    Teď už přemýšlím jen nad jedním - co do nich psát? Hehehhh,ale to přijde časem.;o))

    Teď jsem prostě jen šťastná,že je mám doma a všechno ostatní..už je přece jedno.;o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ale ty jsou naprosto úžasné !!!!! To se nedivím, že máš radost, taková úžasná věcička :-)
    Jinak ti přeju krásné léto,doufám, že si ho krásně užíváš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Och Ilonko VÍÍÍTEJ zpět!!.))Ani nevíš,jak mě potěšilo,že jsi sem opět zavítala!.))Jsou skvělé a jsem nadmíru spokojená,ach!.♥ Celkem ano.Snad si ho užíváš plnými doušky!.))

      Vymazat
  3. Páni. Taky bych je chtěla. Kdes je sehnala? :-) Opravdu moc hezké! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra, jsou fakt pěkný. Miluji různé sešítky, bloky apod., takže myslím, že se po těchto věcech asi taky na aukru kouknu, protože tohle bych chtěla vlastnit též :) Jsou boží! A vždycky mám právě největší problém, co do nich psát :D Dilema Nr. 1. A formát A4?! Oh bože <3 :D Takovéhle skvosty se prostě nedají znesvětit něčím nesmysluplným ;D Věřím, že na to časem přijdeš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Já jsem dřív na takové věci ani moc nebyla,neměla jsem ani ty peníze..to byl asi taky důvod proč jsem si nekupovala CD atd.Vlastně můj první disk bylo "DVD-Schrei so laut du kannst!".DDDD,které mi koupila mamka už ani nevím za co!.DDD
      Ani mi nemluv o Dilema Nr.1-protože já nad tím stále přemýšlím od té doby,co mi došly domů!.DDD Určitě jednou ano,jen to chce zatím čas.))

      Vymazat