čtvrtek, července 26, 2012

die Schweiz (18.07. - 22.07. 2012)

18.07. - 22.07.2012 besuchte ich die Schweiz. Meine Kollegin hat der Geburtstag gehabt und ich musste noch den rest meine Sachen nach Hause mitnehmen.

Aber genug geredet! Jetzt gibt es eine Reihe von Fotos.)))))

* Willkommen zu Hause!! Hahahhhh...DDDD
Na ja, das ist ein Traum, so zu leben! Ein Haus in Frieden haben, in der Natur.. Einmal!!

7 komentářů:

  1. *
    PŘEKLAD DO CZ:
    ______
    Švýcarsko (18.07.-22.07.2012)

    18.07.-22.07.2012 jsem navštívila Švajc.Kamarádka měla narozeniny a musela jsem si ještě vyzvednout zbytek mých věcí,které jsem si nestačila pobalit minule..

    Dost mluvení!Teď jsou na řadě fotky.))))

    *No jo,to je sen takhle žít!Mít dům na klidném místě,v přírodě.. Jednou!!

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you so much for all your comments :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      You're welcome,sweetie!.)) You deserve more comments! Not only mine!.)))

      Vymazat
  3. Krásné fotky :-)
    tak to máš pravdu - mít tak dům někde v přírodě, to by bylo opravdu krásný... :-)
    Doufám, že ti ten sen vyjde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      A přitom ten den ani moc pěkné počasí nebylo.))Sice na chvíli vysvitlo sluníčko,ale jinak..No.))Já taky doufám!Nějaký menší baráček v přírodě,nedaleko města-krásná představa!.)))

      Vymazat
  4. Wow, koukám že Švýcarsko je fakt nádherný. Měli bych si taky někdy udělat výlet. Ono je to přeci jen z jihu Německa blíže (ačkoliv teprve ještě balím) než z Česka. Jojo, měla bych něco takového podniknout. Až se podívám tedy zas do Německa, kam si mám zabalit, a nevím jak to udělat, nesnáším to :D Protože zabalit si na rok...myslím, že bude každý můj měsíc vypadat ve stylu: "ich musste noch den rest meine Sachen nach Deutschland mitnehmen" ;D
    i když si psala, že nebyla tahle návštěva ve Švýcarsku tak příjemná, jak bys očekávala, i přesto doufám, že sis to užila ;) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      A ty fotky nejsou ty největší skvosty,které jsem měla!Kdybys viděla Ženevu nebo tu turistickou část Bernu-tam je krása!A v horách..no,ani popsat to nejde tak dobře,jak když se na to můžeš podívat,byť jen na fotkách.))
      Na jihu Německa byla i Jania jako au-pair,nějaké 3 měsíce a prý je tam taky krásně!.))Hahahha,úplně vím,co tím myslíš,protože takové potřeby byly i u mě-vzít si co nejvíce věcí do Švajcu a pak to dopadlo tak,že jsem se ani na 3 nedokázala pobalit,takže na to!.;oD
      Určitě,užila jsem si s přáteli,které tam mám!.))

      Vymazat