středa, července 25, 2012

Wie die Tage ziehen vorbei.. (Ja,ich bin noch am Leben!.DDD)

Hey,hallo Leute!.))
Wie geht's euch so? Bei mir alles klar, ich komm schon klar.. Letzte Tage bin ich immer irgendwo gewesen → Prag, Schweiz, bei Kollegen - einfach, immer irgendwo!.))

In Prag hatten wir ein Treffen mit den Fans Tokio Hotel. Wir haben viel,viel Spaß gehabt! Ich hab' viele neue Menschen kennegelernt.
In der Schweiz war es nicht so herzlich, wie ich erwartet hatte, aber.. Egal!

Jetzt habe ich noch viel zu tun, viele Pläne. Weiß selber nicht, wann ich das alles schaffen kann!!.DDDD

Bis bald.;o))

7 komentářů:

  1. *
    PŘEKLAD DO CZ:
    ________
    Dny utíkají.. (Ano,jsem stále na živu!.DDD)

    Hej,ahoj lidi!.))
    Jak se vám pořád daří? U mě je všechno v pohodě, jsem v pohodě.. Poslední dny jsem pořád někde poletovala → Praha, Švýcarsko, u kamarádů - prostě, vždy někde!.))

    Praze jsme měli jeden sraz TH fans.Byla hrozně,ale hrozně velká sranda!Poznala jsem taky hodně nových lidí.
    Ve Švýcarsku už to nebylo tak příjemné,jak jsem očekávala,ale.. To je jedno!

    Mějte se.;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Renny - jsem opravdu ráda, že jsem tě zastihla nepauzírující :-) je skvělé, že si užíváš léto a vidíš, zrovna tohle mě šíleně zajímalo. Takže jsi v té Praze byla... Škoda, škoda, že jsem nemohla, ráda bych tě viděla :-)
    A ty víš, že jsem pěkně zvědavá - nějaké fotečky z toho srazu by nebyly hmmm ? Noo a jestli je nechceš dávat k sobě na stránky, tak třeba by to šlo ke mně na mejlík ilon007@seznam.cz , co ?? No jo, už brzdím svoji zvědavost, ale opravdu by mě to zajímalo. A jsem moc ráda, že jsi si to užila :-)
    krásné, krásné léto */*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      .))))Nepřidávám každý den,ale pauzu nějakou větší taky nemám.))Byla,byla!Měly jsme tam zařizování a spojily jsme to právě s tím srazem.Bude ještě hodně srazů,tak třeba to výjde jindy.;o)
      Fotky jsou,já nefotila,ale jsou.Holky to mají na FB,ale je to složitější,když ho nemáš,ale ráda pár stáhnu a pošlu ti na mail.;o)
      Klidně se rozjeď i víc,podívej na mě na tvém blogu!.DDDD

      Vymazat
  3. Renny - děkuji !!!! Už jsem ti psala na mejla, ale nevím, jak tam chodíš často, proto to radši píšu i sem. ty fotky jsou suprovní, moc se mi líbí !!!! A tobě to neuvěřitelně sluší, jsem moc ráda, že vím, s kým si píšu :-)
    A slečna Tom je také úžasná, a celkově to muselo být skvělý. A bylo vás tam docela dost, to jsem až byla překvapená.
    Nooo takže, jakmile budou zase nějaké fotečky, tak šup s tím na mejla k agentce x)))
    Já ti nevím, jestli bych šla takhle osobně, to asi ne, když tam nikoho neznám, spíš se budu kochat fotkama a vypávěním ;-)
    měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      NZ.)))Na mail chodím pravidelně,ale odepisuji až později.))Oh,děkuji moc,moc!!I když mám taky pár "chybiček",které by se daly doladit,ale začnu na tom co nevidět pracovat,hehhh.
      Bylo to fajn,chvílema nuda,ale celkově to bylo skvělý!Viděla jsem lidi,které jsem dlouho neviděla a tak jsem byla ráda.))I za nové tváře.
      Já jsem tam znala taky jen pár lidí,ostatní poznala.;o))Není se čeho bát,opravdu.)))Většina z nás jsme úplně normální!!!!.DDDDD Ale fotečky pošlu kdyžtak ráda!.;o))

      Vymazat
  4. Jo jo, chápu, taky mám nějak neustále viel zu tun und kein Zeit. Možná proto jsem až téměř po měsíci a půl schopná napsat něco k setkání v Praze. Bylo to vážně fajn a velmi srandy :)) Snad ti to alespoň trochu vynahradilo to, že to ve Švýcarsku nebylo tak příjemné ;) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Ono za to hlavně mohl můj ex-šéf,co si myslel,že mě tím asi nějak dostane-tou svou nevítaností..pche!Mě se tam taky líbilo a Prahu prostě miluju,nemůžu si pomoct!.)))
      Určitě,když jsem s těmi správnými lidmi,tak zapomenu vždycky na to špatné a ono popravdě..se mi na bývalé nadřízené už ani vzpomínat nechce!.))

      Vymazat