neděle, července 01, 2012

What's happened at 3:00a.m (Europe),6:00p.m (USA)??

*
I know I have readers in USA,but what's happened yesterday at 6:00 p.m.???? At 6:00 pm were there 17 visitors, I can't believe it.. No one write a comment, no one make something.. What does it mean?
What I've where done??
Where had I a comment written or.. so anything? I'm so happy, but so confused.  
This puzzles me. 

So please, when you visit me, leave a comment.
(Give me pleasure.))

12 komentářů:

  1. *
    PŘEKLAD DO CZ:
    _____
    "Co se stalo ve 3h.ráno(Evropa), 18:00(USA)
    _
    Vím,že mám čtenáře v USA,ale co se stalo včera po 6hodině odpolední?V 6 hodin odpoledne tady bylo 17 návštěvníků.Nějak tomu nemůžu uvěřit.Nikdo nenapíše komentář,nikdo tady nic nezanechá..
    Co to znamená?Co jsem kde udělala??
    Kde jsem napsala nějaký komentář..nebo něco tomu podobného?
    Jsem z toho hrozně šťastná,ale i zmatená.
    Nějak mi to nejde do hlavy.

    Takže vás prosím,když mě navštívíte zanechte komentář.
    (Potěší mě to.))))

    OdpovědětVymazat
  2. USA se ti může zobrazovat i třeba proto, že se někdo z ČR připojil přes proxy server, který je u amíků, takže to vypadá, že se připojil odtamtud a přitom může být v Evropě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .
      A na co jsou ty druhé servery dobré?Mě osobně je to jedno,těší mě to tak i tak a zůstávám na zemi,protože většina mých článků je stejně v němčině.))
      A pro příště bych ocenila aspoň jméno dotyčného,co mi píše.))

      Vymazat
    2. Sorry, jsem si nevšimla, že tam není jméno :D No jsou dobré např. k tomu, že přes ně jde navštěvovat stránky anonymně, aby nešlo zjistit IP adresu a lokalizovat tím uživatele, ale nevím, jak moc tohle má gůgl ošéfované :)
      BaTerka

      Vymazat
    3. *
      Tak trochu jsem tušila,že to budeš ty.))Těžko říct,ale proč by se třeba 17 lidí připojilo přes ten samý server skoro ve stejnou dobu?A včera jich bylo ještě víc..mě to trochu nelez do hlavy,hehhh.DD
      A myslím,že návštěvníci mojeho blogu nebudou moc znát takové vymoženosti.))

      Vymazat
    4. Když kukneš na ten obrázek, je to statistika zobrazení, tj. kolikrát byl tvůj blog zobrazen, ne kolika lidem, navíc to sedí s počtem zobrazení podle OS u LINUXu (a ten používají spíše lidi, co se o kompy zajímají víc než ti, co jen sednou k netu), tipla bych to, že nějaký tvůj americký fanda (nebo někdo odjinud ve světě přes proxy server v USA) zobrazil tvůj blog 17x, no a včera se stavil víckrát :D

      Vymazat
    5. *
      Ou,tak to mám pěknýho fandu teda.DDDDD Jj,napsala jsem to špatně.))To musí být teda pěkně velký "šílenec" ale.DDD

      Vymazat
    6. Ono taky stačí, když načteš stránku, rozklikneš si např. jeden konkrétní článek, pak se zase vrátíš na první, rozklikneš další článek, klikneš na zobrazit starší příspěvky, ... A hned máš 20 zobrazení, ani nevíš jak. (Proto třeba weby typu jenprozeny/muze/auta/nevím co ještě mají články rozkouskované do vícero částí, aby to vypadalo, že mají více zobrazení stránky
      --> jsou atraktivnější pro zákazníky s reklamami :))
      např. tady musíš kliknout 6x: http://www.jenprozeny.cz/krasa-moda/28922-fotospecial-sexy-chlapici-tricek

      Vymazat
    7. tím nějak nevylučuji, že je to tvůj fanda, kdybys ho/ji nezajímala, nevrátí se další den :)

      Vymazat
    8. *
      Jj, to znám,vím co myslíš.Huhh.DD Ale tak nevadí,mě to potěší i tak,když sem někdo přijde.)) Fandy zatím až tak mít nebudu,takže..)) Možná někdy později,když se dám už opravdu do té práce,kterou si připravuju strašně dlouho..hehh.DDD

      Vymazat
  3. To s těmi komentáři znám... Ne, že bych si stěžovala, ale vím, že ke mně plno lidí chodí, ale nepíší komentáře, jen mi píší emaily, když s něčím potřebují poradit... Takže komentáře, to je ošemetná věc...
    Plno lidí je líných zanechat komentář... Škoda, pak by to člověka bavilo ještě víc.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Já se snažím vždy zanechat nějaký ten koment.))Ikdyž je třeba krátký,tak i ten kratší potěší.))

      Vymazat