středa, srpna 15, 2012

Happy Anniversary Tokio Hotel/Durch den Monsun!

_
Okey,okey - ich weiß, dass ich viel zu viel inaktiv, aber leider ist keine Zeit und ich hab',
wie immer, viel zu tun!

Doch es ist etwas Einzigartiges zu diesem Tag, wofür ich hierher gekommen bin!
Und das ist -> 7 Jahre Tokio Hotel/Durch den Monsun!
Wie schön.)) wie süß!.♥
Die Jungs sind auch zufrieden,hehhh.))
ENDLICH wieder ihr,Jungs!!.)))
Und noch das Musikvideo -> Uhm,mein lieblingsLied!.♥

8 komentářů:

  1. Všechno jsem nepobrala, ale předpokládám že píšeš o th a jejich výročí :-))) Jo neuvěřitelný jak ten čas letí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Ano,pířu jen o tom.)) Nedávala jsem ani překlad,protože je to tak nějak..jasné,jak jsi sama dobře pochopila.)) Je,ani se mi to nechce zdát..páni!!.♥

      Vymazat
  2. Joojoo přesně tak :D:D Tka strašně to uteklo a ty čtyři holátka nám tak rychle vyrostly :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Renny :-)
    Doufám, že si krásně užíváš léta a vůbec celkově, že se máš fajn :-) Ach ano, letí to, letí, z roztomilých dvojčátek jsou muži, někomu se to líbí, někomu ne, každý jsme jiný, takže tak. Ale zase je plno novinek, nová tetování, něco se děje a my máme co obdivovat (nebo zatracovat x))
    DDM miluju, je to moje srdcová záležitost - jako, rozhodla jsi se mě zabít ?? x))) ne, mě vždycky, když tuhle písničku slyším, přepadne taková nostalgie ... Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  4. *
    DEE → Je to k neuvěření,ale..je to nádhera!Ach bože!!!.)))

    ILON → Zdravím tě taky!Fajn se celkem mám,mohlo by být lépe,ale to snad vždy.Už zítra by mohlo být-jedu do Prahy!Moje taky,díky ní jsem si TH zamilovala natolik,že jsem jimi byla "posedlá"-v dobra slova smyslu!.♥Já za to nemůžu,agentko,to oni!!.DDD

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé ty jsi zase byla v Praze ?? A copak jsi tady dělala, to víš, sice bych si to nějak mohla oklikou vyšpiónit, ale tak lepší je se zeptat:-) Nebo se potají přihlásit na fejs a nějak to tam vykoukat x)))
    Ano, rozumím ti s tou posedlostí, co se týká TH, tak to je vždy v dobrém :-) Škoda jen, že se to občas někdy zvrhne v posedlost anti TH, ale tak co, lidé se mění, Bill a Tom se mění, názory se mění, já to nikomu neberu, jen říkám, že to je občas škoda...

    OdpovědětVymazat
  6. Joo, všechno letí, co se má stát stane se. A už je to sice 7 let od toho, kdy se mi rodiče snažili říct, že to je další nová kapela, která se časem ztratí v davu, či snad zanikne už po roce, né-li dříve. A já si tak jako tak, dříve či později, najdu jinou kapelu, kterou začnu poslouchat a takhle to půjde dokola a dokola... Ale ne nadarmo se říká, že když se člověk zamiluje, tak to jasně pozná. A já když kdysi v roce 2006 (půl roku po tomto výročí ;)) zaslechla Durch den Monsun v rádiu, věděla jsem jasně, že je to láska na první poslech. A dneska? Je to sedm let, neskutečně to uteklo, všichni jsme se změnili, převážně právě kluci, a naši nechápou, jak mi tahle láska dokázala vydržet takových let :D :)
    Kdo jim upřímně věřil od začátku, toho ho to jen tak přejít nemohlo ;) Ne nadarmo kluci vyhrávají i po těchto krásných letech úžasné ceny a dostávají se na vrcholy hudebních žebříčků ;)

    Jsem za ně ráda. A jsem taktéž ráda, že určití Aliens z té doby vydrželi až dodnes ;)

    OdpovědětVymazat
  7. *
    ILON → Ano Ilonko,byla jsem zase v Praze,tentokrát u kamarádky,i když jsem původně měla jet zařizovat a domlouvat věci ohledně SSL akcí.))Potají se přihlásit na FB,no neříkej mi,že sis zařídila,nebo plánuješ zařídit si FB?.))Taky mě to hodně mrzí,když se to změní v anti nebo posedlost..to jde už za hranice všeho!.//

    MINTAM → Já jsem to našim ani moc neříkala.Je to vlastně ani až tak nezajímalo a taťka si tehdá myslel,že dikobraz Bill je moje kámoška Verča!.DD Vůbec mu nepřišlo divné,že bych zrovna Verů měla na ploše mobilu!.DDD Hahahhh,to tak bývá u toho opravdu hlubokého citu,který jen tak někdo popsat ani neumí a ani nechápe,ale prostě tu je!.))
    Přesně tak,jak píšeš!Já jsem taky za ty pravé fans ráda!Za ty,kteří jsou normální a pevní!.)))

    OdpovědětVymazat