středa, srpna 29, 2012

Hi,there..

*
Seid Ihr überrascht,dass ich die Überschrift auf englisch ist? Hm, wißt Ihr ich bin jetzt völlig,vollkommen traurig! Meine Sprache - also das deutsche Sprache  - ist nicht geöffnet!
Na, wunderbar!
Stattdessen / Statt dass würde ich auf deutsch zu lernen, werde ich auf englisch zu lernen - brrrr!!
__
Ok,egal, und was? Vielleicht gefällt mir das nacher mehr, als deutsch...hahhh - ok, sicher nicht! Ich bleib' immer, ganzes Jahr, traurig.
__
Bis bald, Leute. Wir sehen uns kurz wieder!

7 komentářů:

  1. *
    PŘEKLAD DO ČEŠTINY: "Zdravím Vás.."
    ______
    Jste překvapeni,že je nadpis psán anglicky?Hm,víte jsem teď totálně,hrozně smutná!Můj jazyk-tedy německý jazyk-se neotevřel!
    No skvělé!
    Místo toho/namísto toho abych se učila němčinu se budu učit angličtinu - brrr!!!
    _
    Ok,neva,co už?Možná se mi to zalíbí víc jak němčina..hahhh-ok,určitě ne!Budu z toho pořád smutná.
    _
    Mějte se lidi.Brzy se zase "uvidíme"!

    OdpovědětVymazat
  2. Wieso???!

    Já když jsem přecházela ze základky, kde jsem se učila němčinu, na střední, tak mi bylo řečeno, že tam němčinu mít nebudu, jelikož se přihlásilo málo studentů, kteří studovali němčinu stejně jako já. A ač sem byla naštvaná, a uklidňovala se aspoň tím, že to bude fajn, že se naučím tedy i něco z angličtiny, ve které jsem tehdy neuměla říct ani prosté "já jsem", teď už vím, jak moc mi ty 4 roky němčiny chyběly. Sice jsem na ni nezanevřela, a docházela jsem celé roky na střední na různá doučování z němčiny, ale není nic lepšího, než si to prostě moci vyzkoušet v realitě. A teď už vím, že chci mluvit jedině německy, protože angličtina je strašně prostý jazyk, a dá se říct, že se dá naučit v jakémkoliv věku. A umí jím dnes téměř každý, což mi taky vadí.

    Takže jaký je ten důvod u tebe, že musíš studovat nyní angličtinu?? :( A nepřestaneš psát sem německy, že ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Nj,jak to?Prostě lidi nemají nezájem o němčinu,já bych se na to..!!!Já se angličtinu učila celou základku a střední,ale umím z toho..celkem prd!Němčina se mi líbí mnohem více a tohle mi vyrazilo dech!Aspoň,že budu mít nějaký 'mini kurs' němčiny,ale vynahradit,to mi nevynahradí!Přesně jak píšeš,němčina je prostě jedinečnější.))
      Určitě sem nepřestanu psát německy,i když mi to moc nejde!.DDDD Tohle je "německý" blog a toho se držet budu,němčinu miluju!.))

      Vymazat
  3. To mě mrzí, že jsi smutná, Renny ... Nechápu, že lidi ztrácí zájem o němčinu, já osobně ji mám radši, než AJ a není to TH, je to tím, že jsem měla dědečka němce a ten jazyk chci ovládat alespoň minimálně... Na gymplu jsem si vybrala němčinu, v práci jsem dělala němčinu, a byla jsem ráda, že mám možnost výběru. Škoda, že u tebe to nejde....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Když mě pořádně nase*ou,tak pojedu do Prahy a tam to snad už otevřou!!.DDD Já to celkem i chápu,teď je prostě englisch doba,ach jo pro nás!Já jsem němčinu milovala taky už dříve!Jak u nás byly babčiné známé z Německa tak jsem jen seděla,nedutala a pečlivě poslouchala,protože se mi to hrozně líbilo!.))A po babči jsem chtěla,nějak v 5-té třídě,ať mě německy učí.Tentokrát jsem uměla říct"kráva",to si pamatuju do dnes!!.DDD
      Třeba si jednou pokecáme lehce německy,jak se uvidíme,v co doufám!!.))

      Vymazat
  4. Ale já věřím, že ti to nakonec vyjde :-) I kdyby jsi měla jet do Prahy x)) Víš co, když ti to nevyjde teď, tak máš před sebou ještě moře a oceány času, se to naučit :-)
    Nooo to doufám, že se uvidíme, ale nevím, nevím, jestli by jsi si se mnou popovídala německy, dost jsem zapomněla. A ještě ke všemu, já nejsem moc upovídaná (česky), a kdybych měla mluvit německy, tak to bych mohla rovnou celou dobu mlčet jako hrob x))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Nechám se překvapit,ono ta angličtina není špatná,ale uvidí se.)))To ano,ale u mě je problém nedočkavost,já chci mít všechno hned!.DD
      Nevadí,německy se bavit nemusíme,stačí česky!.))A já věřím,že upovídaná jsi,ale ve svém koužku svých nejbližších..možná?Nebo opravdu moc výřečná nebudeš..))Někdo je lepší řečník,někdo zase posluchač,je to různé!.))Já dokážu být obojí.

      Vymazat