sobota, září 22, 2012

s Reisen?

*
Ok, hey Leute, wie geht's euch??
Hoffentlich gut, bei mir ist alles klar und letzte Zeit fühle ich mich besser als in der letzten Zeit! Wie so und warum/wofür schreibe ich später!.;o)

Also, was mit dem Reisen. 20.August möchte/WILL ich nach Dresden fahren. Und mir ist ganz egal, ob allein oder mit jemandem zu reisen.(Natürlich ist es besser mit jemandem zu fahren als alleine..)
Ich will ES! Ich wünsche mir dahin zu fahren!

Wer will mit? Na KOMM, KOMM ist der letzte Tag!!
*
Ist es nicht schön? IST!.♥
Bis bald!

9 komentářů:

  1. *
    Překlad do CZ: "CESTOVÁNÍ"
    ___
    Fajn,tak co lidi,jak se máte?
    Doufám,že dobře.U mě je to fajn a poslední dobou se cítím lépe, než bylo v posledním čase do doby,než se to začalo zlepšovat!.))Jak to a proč/díky čemu napíšu později!.;o)

    Takže,co se týče cestování.20Srpna bych chtěla/CHCI jet do Drážďaň.A je mi jedno,jestli pojedu sama nebo s někým.(Samozřejmě je to lepší s někým..)Chci TO!Přeji si tam jet!

    Kdo chce jet se mnou?Noták,NOTÁÁK už je poslední den!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ela & Mily
    Jo v Drážďanech je to moc hezký :)
    Byla jsem tam už mnohokrát a jela bych klidně zas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Žes nedala vědět dřív,mohla jsem tě taky přihlásit!Škoda,snad příště.)))My to budeme mít s Mily jako premiéru!.))

      Vymazat
  3. Jéééé, Drážďany :) Doufám, že holky, respektive alespoň ty s Mily (protože cestovat sama je opravdu trochu nuda i přes to, že je město nádherný), jedete, protože opravdu uvidíte něco pěknýho :) Já jsem v Drážďanech již byla, a ne jednou, protože bydlím kousek od nich, na západě Čech (když teda nejsem jako teď na samým západě Německa), takže doporučuji :) Pořádně si to užijte a pak dej určitě info, co jste prováděly ;) Viel Spaß!

    OdpovědětVymazat
  4. *
    Já bych se tam odvážila i sama,to jo,ale samotná..je to takové smutné.//Jsem hrozně ráda za Mily,mojí twin!.*
    Určitě tady o tom napíšu a přidám pár foto.Že si to užijem-o tom nepochybuji!.))Děkuji moc,někdy se třeba i v Německu potkáme!.))

    OdpovědětVymazat
  5. Já už se tam hrozně těším!! <3 Abysme si to tam neužily!! :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Waaaaa,no nekéé!.DD Jsem ráda,žes tu taky zavítala!.**
      Já taky,ani nevíš jak,ani mi nebudou baterky stačit,kura!.DDD Bude to bomba!!

      Vymazat
  6. Nooo ale tak to je skvělé !!! Doufám, že sem pak ty fotečky dáš, ať se můžeme kochat :-) Jsem zvědavá na všechno, v Drážďanech jsem byla kdysi, ale mám na to opravdu pěkný vzpomínky.
    Tak si to tam holky hezky užijte :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Určitě,jak jinak.;o) Podělím se o tu nádheru!!.))
      Já právě ještě nikdy nebyla v Německu na návštěvě nebo turistiky vlastně.)) Ani v Rakousku. Budu to hltat,jako nikdy nic předtím!.DDD
      Děkujeme!.))

      Vymazat