středa, září 26, 2012

Ein kurzer Gruß!.))

Ou yeah, nur kurz und schnell, weil heute habe ich noch viel zu tun! Heute gehe ich mit meine Kollegin zu einer Veranstaltung (Aktion), wo wir die deutsch, italienisch Lehrer können zusammentreffen! Ein Lehrer ist sogar aus Magdeburg (Deutschland) - na, es ist toll,oder!?.))
Ich freue mich sehr, aber jetzt muss ich schnell los!!

Ich muss mich noch frisch umziehen (na ja,es klingt ganz lustig, aber ich bin lustig und ich sage einfach lustige Sachen,hehehh!.DDDD)
(Ach mann, meine Grammatik - hahh, aber es kommt schon gleich besser und besser!)

Also, viel Spaß mit allem was ihr macht!.))
Bis bald,muah!.**

4 komentáře:

  1. Ja, es kommt gleich besser und besser ;) Podle mě píšeš super, a nějaká gramatika nám může být víš kde :D Podstatné je, že se domluvíš s Magdeburčany, na ničem jiném teď nezáleží :D Doufám, že něco pěkného vyprávěl o Magdeburku ;) "Ich kenne eine Stadt, am großen Strom, die viele Häuser hat, und einen Dom, unsere Stadt mit M beginnt, denn wir sind, wir sind, ein Magdeburger Kind" :D:D Ne dobře, to jsem se rozesnila a rozjela :D To je Magdeburgská hymna, protože si plánuju, že když ještě někdy v životě potkám někoho z Magdeburku, že po něm budu vyžadovat tu hymnu zazpívat :D :D Je úžasná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Chyby to má,já je tam vidím,ale snažím se psát tak,aby se to dalo pochopit!.DDD Já budu tu gramatiku ale teď už i potřebovat,protože jen tak mě sprechtit,jak mi huba narostla učitel nenechá!.DDD Chválil to město a koho vzpomněl s dobrým slovem byl Gustav!.DD Ptaly jsme se ho,jestli je zná a on se raději nevyjadřoval..jen k němu!.DD
      Já si říkala,že bys takhle pěkně zarýmovala jen tak-ještě že to vím a teď už i znám!.DDD Určitě to udělej a nahrej si to třeba i na diktafón!!.DD

      Vymazat
  2. Tak jsem si to dala do Google překladače, abych měla páru, o co jde, protože jsem tu němčinu dělala fakt dáááááávno x))
    Ach ano - Magdeburg - to asi všechny fanynky Tokio Hotel píchne u srdíčka a vzpomenou si na kluky z Magdeburku. Teď to jsou kluci z Ameriky, což jim nezazlívám, ale stejně to je škoda, předtím jsme je měli tak nějak blíž...
    Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Jéé,promiň Ilonko,já to tady u toho tak nějak zapomněla a pak se mi už nějak nechtělo,ale Google je mocný a tak "lehký" článek dokáže přeložit snad i bez nějakých blbostí!.DDD
      Jsou to kluci z Ameriky,ale pořád naši!.)).♥ Ale máš pravdu! Teď,když už jsem dost otrkaná na to,abych vyrazila do zahraničí sama,jako do těch Drážďan,tak oni prostě odjedou,mě by..((((

      Vymazat