pátek, října 19, 2012

Heute nach Prag, morgen nach Dresden!

*
Och Leute,ich bin sooo glücklich!! Ich kann nicht glauben,dass ist endlich da!!.)) Die Tage, auf die habe ich schon so lange Zeit gewartet! Endlich fahre ich nach Prag zu meine Kollegin Mily und dann besuchen wir zusammen die Lollite.

DRESDEN => so viele Komplikazion war damit!! Och..ich war sooo nervous! Noch gestern dachte ich, dass ich nirgendwo fahre (wir nirgendwo fahren)! Aber schließlich ist alles gemacht und wir können ruhig fahren!.))

Ich freue mich wie noch nie!! Für mich ist es Premiere! Und für Mily genau so!.))
Ihr kennt freuen auf viele und viele Fotos - hoffentlich wird die Kamera zusammenarbeiten,hahhh..DDD

Sooo, bis bald und hat Ihr einen schönen Tag/Zeit!!

5 komentářů:

  1. *
    PŘEKLAD DO CZ:
    ___________________
    Och lidi,jsem taaak šťastná!!Nemůžu uvěřit,že je to tady!.))Dny,které jsem už dlouho očekávala!
    Konečně jedu do Prahy k moji kamarádce Mily a pak navštívíme Lollitku.

    DRÁŽĎANY => tolik komplikací s tím bylo!!Och..byla jsem tak nervní!Ještě včera jsem si myslela,že se nikam nejede(že nikam nejedeme)!Ale nakonec se všechno zařídilo a můžeme v klidu jet!!.))

    Těším se,jako snad ještě nikdy!!Je to pro mě premiéra!A pro Mily taktéž!.))
    Můžete se těšit na moc a moc fotek-jen doufám,že bude foťák spolupravat,hahhh...DD

    Tááákže,brzy se zase "uvidíme" a mějte pěkný den/užívejte si!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ach děvčata, jak jsem za vás ráda :) Ani se nedivím, že jste se těšily, protože vám to celkem i závidím - myslím tu premiéru :D Já si totiž pamatuji na tu svou... Říkala jsem si: Ach, poprvé do Německa, nezamhouřím po celou cestu tam ani oko, potřebuju vidět všechno....a pak jsem JÁ TRAPNÁ prospala celé hranice :D Tím sem přišla o "Německé panictví" už v roce 2008, a dodnes si to vyčítám :D Takže doufám, že vy jste si to poprvé zažily lépe ;D A neskutečně se těším, pokud kamera spolupracovala, na fotky a zážitky :-) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Já jsem svou premiéru přejíždění německých hranic užila už v roce 2009,když jsem jela do Švýcarska.))Ale moct se procházet po Německu,to byla premiéra!.))A užily jsme si to skvěle!.))Fotky jsem už chtěla dát i s článkem,ale nestihla jsem to.Článek je ovšem rozepsaný!.))
      A nic si z toho nedělej,že jsi zaspala své poprvé s přejížděním hranic!.DDD
      Fotky přidám co nevidět,až si nainstaluju všechny potřebné programy na úpravu,protože máme hlavně fotky,z kterých se budou dělat animace!.DDD

      Vymazat
  3. Twin, na animkách právě pracuju, takže ti to pak pošlu kdyžtak, abys měla míň práce :) Dneska to chci taky konečně dát na blog.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Perfekt!.;oDDD Já z toho udělám dva články aspoň!.;oDDD

      Vymazat