pátek, listopadu 02, 2012

Dresden + Meißen

*
Wie ich versprochen habe, werde ich hier ein paar Fotos veröffentlichen.))
Das Wetter war wunderbar, nicht wie in Prag momentan!  
In Deutschland war sonnig, wolkenlos, einfach tolles Wetter!
 *
Und ein paar animationen nëchtes mal.;o))

* Meißen.
* Meißen - ich und Mily.))

* Dresden

* Dresden
* Dresden
* Meißen
* Dresden
* Meißen
* Meißen
* Meißen
* Meißen - Mily.))
* Meißen
* Meißen
* Dresden
* Dresden

7 komentářů:

  1. Musíme zas někam vyjet, až bude hezky.. příště to bude určo Berlín!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Zase jsem viděla slevu na Vánoční Dresden a nebo taky Wien!.;oDDDD Ale jedem do Berlína,to každopádně!!.;oDDD

      Vymazat
  2. *
    PŘEKLAD:
    ___________
    Jak jsem slíbila,vložím sem pár fotek.))
    Počasí bylo úžasné,ne jako teď v Praze(pro srozumněnou-byla jsem v Praze,když jsem rozepsala tento článek a teď už je to 2 týden..)
    V Německu bylo jasno,bez mráčků,prostě úžasné počasí!
    *
    Příště pár animací.;o))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné podzimní fotečky, je skvělý, že vám tam takhle hezky vyšlo počasí, protože to vypadá nádherně - to barevné listí a zářící sluníčko. Tady už vás vidím v nepohybu x)) - opravdu moc vám to sluší - koukám, máte stejnou barvu vlasů - jste kočandy ;-)
    A jak tak koukám, tak brzy budou fotky z Berlína, nebo Vídně - no paráda :-)**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Počasí bylo v Německu NÁDHERNÉ!Překrásné,úžasné!V Praze bylo ten den škaredě a pak i ty další dny,mlha na krok!Máme stejnou,protože jsme se barvily den před odjezdem do DE.DDD Děkujeme moc!.)))
      No,to jsem jen našla,bohužel se nikam nechystáme,i když mám náladu na odjetí pryč a to na dýl!!

      Vymazat
  4. Tak tak, jak jsem na fotečky od vás těšila, splnily mé očekávání! Jsou opravdu NÁDHERNÉ! :) Asi na tom nejvíce dělá právě to německé sluníčko nu :) Ale vám to na těch fotkách sluší, snad i kdyby pršelo - což bych vám ale nepřála :) Nádhera, opravdu nádhera :)
    Jinak, smím se zeptat? Na té fotce z Meißenu, kde je vyfocena jakási "továrna", smím vědět co to je? Nemohu to nějak dobře z fotky specifikovat :)
    Ju, a když vidím, příště Berlín...jééé, jela bych hned! :D :)) O Drážďanech na Vánoce jsem taky uvažovala, to může být krásné. Ale co krásné zaručeně je, je o Vánocích Berlín, takže pokud něco mohu doporučit, tak určitě to ;) (vím z vlastní zkušenosti, není úplně jednoduchý, jen tak si říct: Pojedeme! ale i přesto kdybyste opravdu jely, nechtěli byste mne sbalit do kufru?? :D děkujuu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Děkujemeee!.)))Určitě to bylo tím!.))Je to "továrna"..spíše výrobna porcelánu.Byl tam zrovna ten den "Den otevřených" dveří,tak jsme si udělaly s Mily procházku z budovy do budovy,hehe.))
      Och sakra,tak to abych začala fakt šetřit a vyhlížet slevu na Berlín,hehehh!.DDD
      Jestli pojedem,tak se určitě ozvem a přibalíme tě s sebou!.DDD.;o)))

      Vymazat