sobota, listopadu 03, 2012

Dresden - animations

*
Hahahaha - die animationen von Dresden. Wir hatten sooo groß Spaß damit gehabt.
Jetzt, lasst ihr mich euch ein paar animationen zeigen.))
Maaann,meine Deutsch ist schlechter und schlechter, finden Sie nicht?.;oDDD
Brrr..xixixiis!

Mily und ich - wirsind manchmal wie Kindern - und wer nicht,oder!?.))))
Ich liebe mit Blättern zu spielen.








Uuuund, das ist alles für heute.)))

9 komentářů:

  1. Všimla sis, že jsem uřízla tu část, jak jsem se flákla tím přívěskem do zubu? :D:D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      No já tu anim hledala a říkala si,že jestlis jí vůbec neudělala..tak tys jí uřízla..ccc!!!.DDD

      Vymazat
  2. Teda to je naprosto ÚŽASNÝ !!! Ani nevím, jaké jiné slovo použít, možná nádherně podzimní, možná, skvěle pozitivní, protože ty animky působí strašně vesele a optimisticky. je to výborný nápad a moc vám to tam oběma sluší ;-) Opravdu krásné ***

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Tam se ani nijak jinak než vesele nedalo být!.)) Bylo tam krásně,úžasně a počasí taky!Barvy podzimní,co víc si přát!.)) Snad jen nějaké ty němce,ikdyž ohlas jsme měly velkolepý..hehhh.)))
      Děkuji moc!!.**

      Vymazat
  3. Jééé, vy jste rozkošné dětičky :)) :-* Musím souhlasit s ilon, strašně vám to tady oběma sluší a dýchá z těch animek úplně nádherná podzimní náladička. Já když byla poslední dny v Německu, taky jsem zažila pouze slunečno, nádherné podzimní barvy a když jsem přijela do Česka, tak tady déšť, zataženo,...hnus.
    Jsem ale za vás ráda, že se vám mimo jiné počasí povedlo :) Věřím, že jste si to náramně užily (a trošku a potichu závidím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo a ještě jsem chtěla dodat - opravdu si nemyslím, že se tvá němčina zhoršuje ;) Žádné obavy ;)

      Vymazat
    2. *
      Jsme,děkujeme!.DDD.)))Ten přechod z Německa do Česka a naopak byl opravdu hrozně zvláštní,až se mi věřit nechtělo,že to takhle jde..To víš,Česko!.DDD Nemusíš závidět,určitě zažiješ taky něco skvělého!.))
      Tak je to asi jen má doměnka,že jsem uměla líp-ach jo!.DDD.)))

      Vymazat
  4. Ty animace jsou pecka :) To jste nafotily na sekvence a pak to daly v pc dohromady?
    Vybitá Baterka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Přesně.))Ani jsem nevěděla,že to můj foťák umí!Asi bych si s ním měla více "hrát".))

      Vymazat