neděle, listopadu 18, 2012

Tom Jack Kaulitz Sparow

*
In der Karibik, Sonne, Strand, Sand, Meer.... was will man mehr?
Vielleicht nur ein Tom Jack Kaulitz Sparow mit getränk..heheh...

 
Oder soll ich ihn nennen Nicholas Rogers oder Kim S. Stuart..oder einfach ein "Pirat"?!.DDD
Er erinnert mich hier an einen Schauspieler und ich kann mich nicht erinnern, wer kann das sein.

9 komentářů:

  1. Já prostě od prvního okamžiku co se ta noční fotka z natáčení superstar objevila, myslím jen na to, že mi připomíná právě Jacka :) :-* Ale s tím pirátem nahoře...pro mě je to spíš jako nějaký trosečník na ostrově :D Ale slaďoučký trosečník :D :-* *v hlavě hledá německé slovo pro slovo trosečník* :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Byl by z něho pořádný kus piráta,jen co je pravda..uhmmm!.))To by se natáčelo jedna báseň!Škoda,že to nemá zatím v plánu.TAky,trosečník taky,ale pripomíná mi prostě někoho,kdo..někde někdy hrál,ale už si fakt nevzpomenu,kruciš..DDD

      Vymazat
  2. No jo, máš pravdu - on je opravdu jako Jack Sparow !!!! x))) Doufám, že na té první fotce má v kelímku rum, aby dostál své pověsti :D :D
    Mě se ty jeho vlásky takhle opravdu líbí, jsem ráda, že má dredy, prostě mi to k němu jde víc, než ten předešlý účes.
    Měj pěkný den, pa pa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      To by byl herec panečku!Ještě nějaká mladá fešná baba k němu a byl by to film jak vyšitý!.)))A myslím,že místo rumu tam bude mít Tom spíše whiskey!.DDD
      Mě se líbily oba styly..nevím.))Ano,dredy přece jen více,ale i ty rasta copánky nebyly špatné!.)))
      Děkuji,taky se měj krásně,pap

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. :D TAK, a tím je asi všechno shrnuto! :D Prostě je krásnej! :D :-*

      Jinak musím souhlasit, oba dva "styly vlasů" u Toma se mi líbili, jak conrows, tak i dredy. Nemohu si pomoci, copánky z něj udělali mírně "slušnějšího", pokud se tohle slovo u Toma vůbec smí užít :D, a dredy z něho prostě dělají toho neustálého "rošťáka" :D Má to šmrnc :D :-*

      Vymazat
    2. *
      Nenapsala bych to lépe!.))
      Vlasy se dají vždycky nějak přeměnit,ať to trvá dýl nebo se to může udělat hned..vždycky člověk může změnit svou image!.)))))
      Vím přesně,cos tím myslela a..no,nemůžu říct,že by ho to dělalo slušnějším,protože ten blesk v očích..to je to rošťácké na něm!.DDD

      Vymazat
  4. Sice tomu co píšeš kolem fotek nerozumím, ale podle nadpisu můžu říct že se mi představa Toma jako kapitána Černé Perly velice zamlouvá. Jen kdyby mu Bill pomohl trošku s make-upem tak by mohl směle jít dobít Karibik !

    A o tý druhý fotce sem si myslela že je z toho jak kdysi dávno dvojčata slavila narozky tak z té jejich "romantické" večeře .. :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Dalo by se říct,že pořád debatuju o tom,že je podobný na nějakého herce!.DD
      Nn,je to nová,hehhh.))Pěkně z Karibiku.))A Biban by mu určitě rád s make-upem pomohl,o tom žádná.;o)).DDD

      Vymazat