sobota, prosince 01, 2012

Willkommen im Monat Dezember

*
Endlich ist da der Zeit, wer jeder erwartet. Vielleicht nicht jeder, aber ich sicher! Selbst wenn ich krank bin, ich freue mich schon auf Schnee. (Momentan bin ich fast ohne Stimme, habe Schnupfen, hab'ne Erkältung, usw.) Und endlich nach dem drei Jahren werde ich zu Hause zu Weihnachten. Ich erinnere mich schon nicht mehr, wie das zu Weihnachten ist. Mal sehen dieses Jahr.

Wer freut sich auf Weihnachten? Wißt ihr schon,was zu Weihnachten schenken? Ich hab' noch keine Ahnung..und es ist schon an der Zeit!

Oder wer freut sich auf die im Schnee spielen? Hm?.)) Oder ein Schneemann bauen? Mit Freunden zu spielen..))

Viel Glück in diesem Monat!
Bis bald, RsM*

8 komentářů:

  1. *
    PŘEKLAD DO ČJ:
    _
    Konečně je čas,na který každý čeká.Možná ne každý,ale já určitě!I když jsem nemocná,tak se už těším na sníh.(Momentálně jsem skoro bez hlasu,mám rýmu,jsem nachlazená,atd.)A konečně po třech letech budu doma na Vánoce.Už si ani nepamatuju,jaké to je na Vánoce být doma.Uvidíme tento rok.
    Kdo se těší na Vánoce?Víte už,co komu dáte/darujete?Já ještě vůbec nevím..a už je na čase!
    Nebo kdo se těší na hraní ve sněhu?Hm?.))Nebo na stavění sněhuláka?Hraní si s kamarády?
    Hodně štěstí a ať se vám daří v tomto měsíci! Mějte se,RsM*

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, krásné, krásné♥ !!!!
    Tohle je něco přesně pro mě !!! Úžasný obrázek :-) Mám velmi ráda Vánoce, a vůbec vše, co k tomu patří. Takže pečení cukroví, procházky ve sněhu, nakupování a balení dárečků, i ten kapr a bramborový salát na Štědrý den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Děkuji Ilonko!I když ten obrázek je narychlo dělaný a vlastně ani nijak extra,tak jsem ráda,že vyvolává tyto reakce!.))Já kapra až tak nemusím,mívám filetu,protože je na mě kapr moc mastný.))Ale taky se těším na to všechno,co jsi popisovala!!.)))

      Vymazat
  3. december je fajn. mám rada keď sneží a ja som doma s čajom za pc :D znie to strašne forever alone ale mám rada ten svoj kľud keď všetko stíham :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoce, Vánoce přicházejí... :D No ať brzy zas získáš hlas a můžeme si zavolat jako! :D Já mám už pár dárků, ale ještěmi jich spouta chybí, hrůza.. :D No nejvíc se z Váoc stejně těším na tu večeři... :D:D

    OdpovědětVymazat
  5. *
    POPCORN ->
    O tom mi ani nemluv,nebo se tady rozesním,jak je to krásné a budu se vztekat,protože na intru máme kosu a sednout si na okno nemůžu,abych si užívala padací sníh!!.DDD Úplně ti rozumím!!.)
    _
    CRAZY.DE.BIIL -> Dohnala jsem to,huhuu!Hlas je už relativně v pohodě,tak jdem na to!.PP To máme stejné!Bramborový salát,mňam!A prostě ten klid a pohoda.Já si to budu fakt užívat!.))

    OdpovědětVymazat
  6. Jo jo, pohoda a klídek, hlavně kvůli tomu Vánoce miluju :-* A večeře, logicky :D Zima je moje nejoblíbenější období, takže se mi neustále celoročně stýská po sněhu :D ;) Miluju sníh :-*

    Nějak si neumím představit netrávit Vánoce doma, zvláštní představa pro mne. Ale o to spíše za tebe doufám, že letos si to užiješ ;) Po třech letech, páni. Ehm, ale jaksi jsem taky ještě nevyřešila co k Vánocům.... :-/ Keine Ahnung.
    Tak pokud se ještě tak nestalo, přeji brzké uzdravení a ať se ti hlas zase navrátí ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni tady se mi opravdu hodně líbí!!! :-)
    Úplně tě obdivuju, jak máš články napsané v Němčině... Upřímně, to bych asi nezvládla...:( :-) Ale je to krásné...:-)
    No jo Prosinec je tady a je to šílené...:D Zase ten rok utekl... přijde mi, že to jenom utíká rychleji a rychleji...:-)
    No já jsem dárky vyřešila...:D Minulý týden v Drážďanech...:D To byl nákup na Prager Strasse...:D
    Máš to tady opravdu hodně pěkné!!! :-) asi mě tu uvidíš častěji :P ;-)

    OdpovědětVymazat