pátek, prosince 28, 2012

Der erste Schnee + Travesti show

*
Leider habe ich nicht ein Bild von der ersten in diesem Jahr(Dezember) mit Schnee gemacht. Aber ich versuche mit ein paar Bildern das gutmachen. Endlich nahm ich mit mir ins Internat der Fotoapparat, dass ich ein Bild endlich machen kann. Das braucht die Sonne und die frische verschneite Landschaften. Sonst von Fotos gibt es gar nichts! Aber seit letzter Zeit gibt es fast keine Zeit, Zeit zu verschwenden,mich in der Stadt herumtreiben,so offensichtlich ist fotografieren auf unbestimmte Zeit verschoben...nach dem Weihnachten oder nach dem Neujahr.So ist es mit allem..leider.
Ich will Schneeeee!!!.((( Es ist so traurig ohne Schnee!
 .
15,12/12 war ich auf eine Travestieshow!Es war das erste Mal, dass ich auf so etwas gegangen bin.So ich war ziemlich neugierig.Drei Männer-Jindra, Marek, Martin - sind Freunde von Monika-meine Kameradin.Ihre Leistung ist schon immer erfolgreich gewesen, so hatte ich keine Angst vor Langeweile!Sie sind nicht nur kreativ in der Show oder Choreographie,aber Jindra selbst näht Kleider.Ich werde mich mit ihm noch verabreden,ob er ein Kleid für mich nähen kann.
_
Eh,ok - für heute ist es genug,weil meine Deutsch ist Katastrophe!! Mein Gott..ich schäme mich.

2 komentáře:

  1. *
    PŘEKLAD do CZ:
    _______
    (Protože jsem musela něco poměnit,tak se nedivte,kdyby to nedávalo smysl..článek jsem přednastavila ještě před show a zveřejňuji až teď..hm.DDDD)
    _______
    Bohužel se mi nepodařilo vyfotit první letošní(prosincový)sníh,ale zkusím to napravit alespoň pár fotkami.Konečně jsem si s sebou vzala na intr foťák,že něco pořádně vyfotím.Chce to ale slunce a čerstvě zasněženou krajinu!Jinak fotky stojí celkem za nic!Ale protože poslední dobou není skoro vůbec čas na plýtvání časem,couráním se po venku,tak se focení odloží zřemně na dobu neurčitou..po Vánocích.Takhle je to se vším..bohužel.

    15,12/12 jsem byla na Travesti show!Bylo to vůbec poprvé,co na něco takového byla,takže jsem byla celkem zvědavá.Tři muži-Jindra,Marek,Martin-jsou přátelé od Monči-mé kamarádky.Jejich vystoupení má vždy úspěch,takže jsem se nebála nudy!Jsou kreativní nejen v show nebo choreografii,ale sám Jindra šije šaty.Budu se s ním domlouvat,jestli by mi nespíchl nějaké ty šaty.

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, miluju sníííh :) Vždycky chci kopy a kopy sněhu a přitom letošní zima zatím nebyla nijak štědrá asi nikde :( Ten první sníh byl úžasnej, alespoň u nás ho bylo dostatek a dokonce jsem si ho i vyfotila ;D, ale bohužel vydržel týden a od té doby prd a prd. A člověk aby stavěl sněhuláka z bláta... :-//
    Jinak travesti show :) Závist. Mamka se svojí partou kamarádů chodí na travesti show od úspěšné skupiny Screamers a musím říct, že vždycky přijedou naladěni úžasnou náladou a ihned novými lístky na další vystoupení v našem městě, protože jinak jsou hned vyprodaní. Nechápu :D Já tam nikdy s nimi nebyla, ale viděla jsem to jen na DVD. Tak třeba si někdy taky dám premiréru :) Obdivuju svým způsobem chlapi co to dělají. A když ještě říkáš, že šije šaty?? Wow, tak to vážně klobouk dolu! :) Škoda že nemáš fotky z té show ;)

    OdpovědětVymazat