čtvrtek, května 31, 2012

Ach, meine..GUTE!!!

*
Das alles hier ist verrückt!! Ich suche schon lange Zein nach einem Kurs und immer wieder finde ich NICHTS!! Unglaubliche eine groooße nichts! In der Abfall damit!!
Da ist das alles SOOO kompliziert, warum scheiiii*e!?

O. → Nichts!
Nový Jičín → Nichts!
Ostrava → unbestimmt..
Maaaannn - I'm goin' crazy, ECHT!!
 
Wo soll ich hinfahren, ha?? Liebe Republik, wirklicht.
Warum bleibe ich immer noch hier? Wofür.. weiß ich selber nicht!
 
Hoffentlich hat Ihr bessere Leune als ich.. 
 
Pod perexem překlad do češtiny.DD ->
Tady je to všechno šílené!! Hledám už dlouho nějaký kurs a stále nic nenacházím!! Neuvěřitelné velké NIC!! Do koše s tím vším!
Tady je to všechno taaaaak komplikované, proč dpč!?

O. → Nic!
Nový Jičín → Nic!
Ostrava → zatím neurčeno..
Bohaaa - zblázním se, fakt!!

Tak kam teď jet, ha?? Milovaná Republika, opradu.
Proč tady pořád zůstávám? Kvůli čemu.. sama nevím!

Snad máte lepší náladu než já..

6 komentářů:

  1. Tak to mě mrzí, že jsi naštvaná... A jaký kurs máš na mysli ? Ono je to těžké, někdy si vybrat... Tak doufám, že se ti ho nakonec podaří najít :-)
    A taky doufám, že už máš lepší náladičku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Iluš, ono to tady snad ani jinak nejde..?.// Německý, jednoroční jazykový kurs, který prostě v mém okolí ne-existuje! Budu muset dojíždět tak cca 50km a k tomu mi nedají ani status studenta, takže..se mi to pěkně prodraží!.((
      Takže jsem na tom celkem pořád podobně..DD

      Vymazat
  2. Aha... Tedy opravdu jsem netušila, že jsou tyto kursy tak vzácné. To mě mrzí, dojíždět takhle daleko je opravdu šílené... Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy já nevím, jestli se to stává jen mě, ale napsat ta dvě slova pod komentáři, pro ověření, že nejsem robot mi dávají sakra zabrat x))) Snad NIKDY to nenapíšu napoprvé správně x))))
    Nadalo by se to nějak zrušit ? :-) Ale to se ptám jen tak, samozřejmě :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Německý kurs je na tom špatně. Angličtinu bych sehnala pomalu i u mě "doma".
      Máš na mysli opisování obrázku? To nevím.. zeptám se jiných, ale mě se to nestává teda.DD
      To je spíš počítačem a ne nějakým mým nastavením. Nevím o tom tedy.DD

      Vymazat
  4. Nooo - nejlepší by bylo, kdyby se to opisování těch dvou slov dalo zrušit x))) Já nevím, já to napíšu VŽDYCKY špatně :)))

    OdpovědětVymazat