sobota, června 02, 2012

B. + TH.

*
Ach Leute..
weil meine Leune ist immer noch am der Eispunkt ist Blog ohne Bewegung. Aber egal..
Das Leben ist manchmal sehr Schei*e, aber was.. egal!!!
Das braucht nur mit jemandem zureden.. und hoffentlich haben Sie einen klaren Verstand! Mal schauen..
Beweise, was du kannst! - Meines Motto des Tages! Hahh.. 

Und jetzt die "Pictures".)) 

* Es war nur für einer Wettbewerb..)) Schnell gemalen.
* Das Jahr..2006. Die erste Zeichnung überhaup.
Pod perexem překlad do češtiny.DD ->
 Bis bald.;o))

Málem jsem zapoměla překlad, ach jo - to jsem celá já..DD

Ach lidi...
protože se cítím ještě pořád mizerně je blog bez pohybu. Ale tohle raději neřešit..
Život je prostě někdy hodně na ho*no, ale co už!
Potřebuje to si jen s určitými lidmi promluvit a snad..snad mají zdravý rozum! Uvidíme..
Dokaž, co umíš! - To je teď moje moto dne/dnů! Hahh..

8 komentářů:

  1. Ale to mě moc mrzí, že se cítíš mizerně... No, kdyby jsi si chtěla o tom promluvit, tak mi třeba napiš na mejl...
    Moc ti přeji, aby bylo líp :-)
    Jinak ty kresby jsou opravdu překrásné, maluješ nádherně a máš smysl pro detail - dokonalá práce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Iluš, třeba..možná.)) Ono se hromadí nové a nové problémy, ale.. snad to brzy přejde nebo se to vyřeší!.((
      Děkuji.)) Snad to chytím znovu do ruky.)

      Vymazat
  2. Soucítím s tebou, protože poslední dobou se cítím docela v prdeli, na rozdíl od šťastného okolí. Takže, těším se, až zase nadejdou ty veselé dny, jak pro mě, tak i pro tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Ty naprd dny jsou opravdu naprd, ale.. co s nima naděláme, že.?.)) Snad už brzy - snad!!.))

      Vymazat
  3. Tak doufám,že se těch problémů co nejdříve zbavíš a ať ti na tváři pohrává úsměv ;)) ..Jinak ty obrázky jsou vážně povedené !! Dokonalost ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Nevím jestli mi pomohl dnešní fakt a potvrzení.. ale mám aspoň jednu zbraň teď v kapse!.((
      Děkuji moc.)) Snažím se ale zlepšovat.)

      Vymazat
  4. UAAAAA brutálne to je!!! si fakt dobrá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Oh, děkuji mockrát.)) Já jen doufám, že se budu ještě zlepšovat, protože mě to přijde jako.. nic oproti druhým umělcům.DD

      Vymazat