sobota, června 02, 2012

* Neue Rubrik (Sehe ich an)

*
Na ja, weil schaue ich momental vielen Filmen, hab' ich mich gedacht: "Warum habe ich keine Rubrik dafür?" Und, tradaaa - heute mache ich eine!
Der Tipp, die Inspiration sammele ich von meinen Kollegen und TH-twins, hehehh.DD  
(Zum Beispiel "The Grey")  
Unbestreitbarer Fakt ist, dass ich die Wölfe liebe.. eben darum schaute ich dieser Film.
Hehehh, und NEIN - Ich bin nicht gerade in Antarktika.DD
Pod perexem překlad do češtiny.DD ->
No jo, protože právě sleduji doma hodně filmů, tak jsem si říkala: "Proč nemám žádnou rubriku s filmama?"
A tralalááá - dneska si jednu založím!
Tipy, inspiraci sbírám u kamarádů a TH-twins,hehehhh.DD
(Jako třeba "The Grey")
Velkým faktem je, že vlky miluji.. taky proto jsem se dívala na tento film.))
Hehhh, a NE - nejsem právě v Antarktidě.DD

11 komentářů:

  1. Ach, to je ale VÝBORNÁ !!!! rubrika :) Ráda se dívám na filmy a občas mi chybí inspirace... Musím říct, že miluji vlky, jsou to pro mě taková tajemná stvoření, je kolem nich úžasná atmosféra a musím se přiznat, že tento film vůbec neznám...
    takže děkuji za typ, určitě se podívám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Jen tak najednou mě to napadlo.))A jsem ráda, že to bude mít úspěch mezi vámi.) Já je taky miluji, sama bych chtěla mít aspoň 2 opravdové vlky doma.♥ Je to celkem sado-maso, jen ať víš.;o)) Jde tam o boj o život.

      Vymazat
  2. Mě sado-maso nevadí, já jsem zvyklá na drsnější podívanou :)))
    Tedy to je krásný sen, mít doma dva vlky. Já jsem kdysi chtěla mít vlkodava, tihle psi mi prostě učarovali, ale protože by se nám nevešel do bytu, tak máme takového mrňouska :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Až asi sado-maso by to nebylo, ale.. kdo ví, do jaké "rubriky" bych to měla zařadit.DD
      Taky jsem kdysi dáávno, dávno chtěla vlkodava pro jeho výšku. Sice by mě potahal všude možně s jeho silou, ale jsou krásní!!.))
      Teď máme taky prďousa,viz foto -> http://rsm-renatesaskie.blogspot.cz/2012/05/da-kommnt-die-wiege-der-liebe-zde.html ,kde si psala koment.))

      Vymazat
  3. Ono s těma mrňouskama je také sranda x))) Někteří lidé jimi pohrdají, že to není "ono", že nejlepší rasy jsou velicí psi, ale já nesouhlasím. Každý pes je osobnost a každý je úžasný a skvělý, pokud se mu majitel věnuje s láskou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, kdyby nebylo App, o většině filmů bych ani nevěděla. :D :D Kvůli nim jsem se podívala na Iron Mana, dřív mi teda o tom říkala sestra, ale nebyl čas. Pak jsem četla tu "hádku" o to, kdo bude Iron Man, potom byl ten call a tak jsem si řekla, že se na to podívám. Tak jsem zvědavá, na co dalšího mě nalákají :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Já bych např. o "The Grey" věděla.DD To protože lidi okolo mě ví, že miluji vlky a tam vlci jsou.DD Já jsem Iron Mana doposud neviděla a zatím mi to nějak neschází, ale taky se na to chystám.DD Ono je to hodně velká síla, doopravdy tě k něčemu občas dokopou.DD
      ____

      ILON -> To mi povídej! Já jsem ráda za našeho Buddyho - to je mazel!!.).♥

      Vymazat
  5. No, tak já jsem třeba to The Grey ještě neviděla, ani mě to nějak neláká, ale nuda je svině věc a už se vidím, že si na to zajdu. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Já to neviděla celé, ale vím o čem to je, heh.))

      Vymazat