neděle, května 27, 2012

B+T spielen das Tennis.

*
Oh wie süß!!.DD Heute hab' ich das erste Mal das Video gesehen und ich mustte lachen.))
Ich wünschte mir ein Video sehen, aber überall waren nur die Fotos. Und jetzt - habe ich zufälligerweise gefunden..DD
Irgendwo hab' ich gelesen Ihr glaubt nicht, dass Sie schön nicht mehr auf deutsch sprechen. Und hier ist ein Beweis.)

Ich danke euch Kaulitz-twins, dass Ihr kennt uns solche Spaß zu bringen!!**

Ich kann nicht das Video hier legen. Schade.//

BITTE twins, last euch noch das paragliding (oder wie heißt es) drehen und das wird UNGLAUBLICH!!.♥.Hehehh.DD
*
Pod perexem překlad do češtiny.DD ->
Jak sladkéé!!.DD Dneska jsem viděla úplně poprvé tohle video a musela jsem se smát.))
Přála jsem si vidět video, ale všude byly jen fotky. A teď - nakonec jsem to náhodou našla..DD
Někde jsem četla, že si myslíte, že už nemluví vůbec německy. A tady je důkaz.)

Děkuji vám, dvojčata Kaulitz, že nám děláte takovou radost!!.**
..Link videa je výše v německé části..
PROSÍM twins, nahrejte ještě paragliding (nebo jak se to vůbec píše). To bude neuvěřitelné!.DD

7 komentářů:

  1. No jako, já když jsem to prvně viděla, nebo spíš slyšela, to Billovo hekání, nemohla jsem z toho. :D Chybí mi taková videa, kdo je zvědavý na nějaké zatmění, nebo co. Toho jsou fotky všude na internetu, že jo. :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      To mi povídej.DD Hlavně to, jak se snad nestrefil..? Nebo tak něco.)) A to jeho: "So, Achtung.", jak krásné.)).♥ Prostě němčina, no.DD Kdyby se při tom zatmění natočil, tak bych neměla nic proti!!.;oPP

      Vymazat
  2. Tohle bylo šíleně roztomilé video a ten smích, jestli to je to, co jsem viděla, protože teď mi nechce naběhnout. To je prostě Bill a slyšet jeho hlas je úžasný, je to pořád ON :-)
    Tédy - máte dobré nápady, mě by se také líbil B a T natočení při zatmění, nebo při západu slunce ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Jj je to ono.)) Já jsem neměla víc jak 2 měsíce nett, tak jsem to propásla. Fota jsem viděla sem tam, ale videa vůbec.(( Uvidíme čím nás příště překvapí.DD

      Vymazat
  3. lol, ano tohle video sem viděla :D A nemůžu z těch Billovejch vzdechů :D
    ale přijde mi sladký jak to natáčí :D zajímalo by mě jak to dělal - to měl mobil na šňůrce kolem krku ? :D

    ~*~ reakce na koment u mě na blogu.
    Jo hehe tak já sem taky BI, ale ještě sem nechodila s holkou a nic víc než pusa nebyla. Ale navykládala sem těm Slovákům jak sem měla holku a jaký to s ní bylo úžasný :D A Oni mě zaujatě poslouchali a pak řekli že tomu nerozuměj :D A že se ještě s nikým jako sem já nebavili. Ptala sem se jestli se jako nebavili s lesbou a oni jako že jo, ale že jim to nikdy neřekla tak jako já. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Hehh,tak to viděli asi všichni,akorát já jsem byla na větvi,že jsem to náááhodou našla.DD Měl to v ruce,proto takový zmatek,když měl vybírat to podání.DD
      Vidíš,tak si je aspoň pobavila a poučila.DD
      + ↓↓↓↓
      To je výhoda blogspotu,že si tady můžeš vybrat v nespočetném množství písmen.)) Hem.DD Tak přečíst se to celkem dá,ale i já mám problémy!.DD

      Vymazat
  4. a ještě něco, strašně se mi líbí to písmo jak si ním psala v Němčině. :o).
    A to český skoro nepřečtu, sem asi slepá :D

    OdpovědětVymazat