úterý, května 22, 2012

Da kommnt die Wiege der Liebe.. / Zde přichází kolébka lásky

*
Des Menschen bester Freund ist? Hund, na klar!!.)) Mein Schnäuzchen zu Hause (Tschechien).
So lieber Welpe.♥ Da war er etwa 4 Monate alt. Er nimmt immer meinen Tränenweg, macht verrückte sachen was bringt mir immer zum Lachen. Er ist verschmust, wie kein unserer Hund bis jetzt.
Liebe Buddy.♥.)))

* Sooo klein wie ein Klettergurt.))

*
Sieht Ihr ihm? So süüüüß.**

* Liebling.♥

Nach einem Jahr ist er größerer geworden.))
Weitere Fotos unter dem Link.
Pod perexem překlad do češtiny.DD ->
* Hahahh, seine Lieblingsposition.DD Gleich wie am erste Foto.

*.. Da kommnt die Wiege.♥
Překlady:
Nejlepším přítelem člověka je? Pes, jak jinak!!.)) Můj čumáček doma v Česku.
Je tak miloučké štěně.♥ Na fotkách byl ještě tak čtyř mešíční. Bere mi moje slzy a dělá tak šílené věci, které mě vždycky přivedou k smíchu. Je tak mazlivý jako žádný jiný pes, co jsme doposud měli.
Miláček Buddy.♥.))
Foto 1: Tak malinký jako sedák (podsedák, nebo jak mi rádi říkáváme - podprdelník.DD)
Foto 2: Vidíte ho? No není sladký?**
Foto 3: Miláček.♥
Foto 4: Hahahhh, jeho oblíbená poloha. Stejná jako na první fotce.
Foto 5: ..Tady má svou kolébku.



2 komentáře:

  1. Ach to je takový roztomiloušek ♥ !!!! Jak se povaluje na těch schodech, spokojeňoučký na tom polštářku, úžasné :-)
    krásně jsi to napsala ♥ O tom, jak bere slzy... Také mám pejska a jsou to opravdoví přátelé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Já ho tak malinkatého nezažila.'( Ale aspoň ty fotky!)) Byl tak malinký, že snad musel zřát granule pro kočky, protože tak malinké se pro psy nevyráběly.DD
      Můj sen jsou dva vlci (ale i to je psovitá šelma.))) A oni jsou opravdu nejvěrnější.♥

      Vymazat