neděle, května 20, 2012

WTF? Ich schäme mich für..

*
...........für die, wo befördern die Webseite!!
Ich verstehe nicht, wie die Bitterkeit den Menschen kann mit so etwas ausdenken.
Ich verstehe alle Fans, dass Sie sind traurig, aber so etwas - NEIN!!


Es ist offensichtlich, dass der Gründer Ruhm will, aber für mich so etwas ist.. unbegreiflich! Für was wolltet er das? Ach, keine Ahnung, aber das ist die Intelligenz bestimmten Einzelpersonen.
..Es geht um das Eishockey. Ein Kampf zwischen Tschechien und Slowakei.

Překlad pod perexem:

*
Stydím se za ty, kteří podporují tyto stránky!!
Nechápu, kde se bere taková hořkost v lidech.
Chápu všechny fanoušky - jsou zklamaní, ale něco takového - NE!!
Viz. odkaz výše.
Je očividně zřejmé, že zakladatel se chtěl jen proslavit, ale pro mě je něco takového.. nepochopitelné! K čemu? Nechápu, ale to je holt inteligencí určitých jedinců. Vyvolal poprask - o to mu asi šlo. Je teď "známý" a "oblíbený".
Jde o hokej. Zápas mezi Čechy a Slováky.

4 komentáře:

  1. Tak já FB nemám, tak bohužel článek se mi neukáže. Ale je mi jasný, o čem to je. Neuvěřitelné !!!! Někteří lidé to opravdu nemají v hlavě v pořádku, je to šílené, že ještě ke všemu s tím někdo souhlasí... Hnus, je mi z nich zle...

    Tak kde máme tu kresbu Billa ? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Přesněji se ta stránka jmenuje - "Modlíme se za leteckou havárii slovenského hokejového týmu" (Rádi bychom viděli vyrovnané score...) Už se to líbí dokonce 1,353 lidem. Hrůza!!
      Kresba Billa je na druhém blogu. Přesněji tady -> http://rsm-yinyang-fay.blogspot.com/2012/05/kresby-bk-th.html , ale zatím jen ty starší kousky.))

      Vymazat
  2. Je to nejvíc trapné. To s tebou musím souhlasit. Naprosto nechápu lidi, kteří můžou zvyšovat svoji popularitu (ať negativní či pozitivní) na zrovna takových věcech. Ale dívala jsem se, že stránka už neexistuje, no doufám, že to někdo nahlásil...

    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Opravdu už neexistuje? Tak to jsme dosáhli svého.)) Nahlašovalo to tam snad více lidí, jak to mělo lajků.. Já taky samozřejmě! I tak dosáhl svého, ale já si jeho jméno ani tvář nepamatuju, takže u mě je to zbytečné.DD

      Vymazat