neděle, května 13, 2012

Zurück in der Tschechischen Republik

*
Lange Zeit hatte ich eine Pause, aber jetzt bin ich wieder zurück.
Zu Hause erwartet mich viele Arbeite, aber.. sowieso ist das ganz etwas anderes als in der Schweiz ganzen Tag arbeiten und nachher irgendwo finden der Kraft für alles anderes..
Ich habe viele "Material" vorbereitet - Bilder, Geschichten, versuche noch die Comics zum Ende bringen.)) Die sind aber immer noch nur in meinem Kopf.DD
Für Heute ist das alles. Bis bald, Leute.))
* Meine Nummer ist.. Weist ihr welche?? Ha - EIN QUIZ!!.DD


Dala jsem si dlouhou pauzu, ale jsem opět zpět.
Sice mě doma čeká hodně práce, ale.. tak i tak je to úplně něco jiného, než ve Švýcarsku dělat celý den a pak ještě někde hledat sílu na ostatní věci..
Předpřipravila jsem si hodně "materiálu" - obrázky, příběhy, pokusím se ještě dovést ke konci komixy, které jsem si rozplánovala ve své hlavě - hlavně!.DD
Pro dnešek to bude vše. Mějte se, lidi.))
+ kvíz - kdo uhádne v kterém Regióně bydlím??.DD V kterém čísle.

2 komentáře:

  1. Ahoj :-)

    To byla ale opravdu dlooooouhá pauzička :-) Jsem ráda, že jsi zpět. A závidím ti tvé volno :)) Měj se hezky a těším se na další článečky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Zdravím Ilonko.))
      Na konci Února mi končil nett a nový jsem si zařizovat ani nechtěla - chtěla jsem více času pro sebe, ale.. ten čas tak rychle utekl, že jsem ani ten čas moc nevyužila.Hehhh.DD
      Po 2,5letech si konečně užiju volné léto (pracovně volné.DD) Taky se měj krásně.))

      Vymazat