úterý, června 26, 2012

Die Eile, Stress,keine Zeit!

Na ja, jetzt kommt hektische Zeit,weil es langsam beginnt der Juli. Ich habe viele,VIELE Plänen voraus geplant. Start ist Morgen am Morgen. Und das bringt wieder - wie unerwartet - das Negativität in Blog.
Ich versuche mich etwas vorbereiten, dass das hier nicht stehen bleibt ohne die Aktivität..
Wer will meine Plänen kennenlernen? Niemand? Ach was..egal,sowieso etwas schreibe ich da!.)))

Nicht so interessant -> diese Woche bis zum Wochenende mit Freunden.
  • 4,7-7,7 → das Musikfestival "Pohoda" in die Slowakei.
  • 11,7-14,7 → Prag. (viele Arbeite aber Spaß ebenso)
  • ..? 19,7-22,7 → Fahre ich nach der Schweiz.
  • 28,7 → Eine Party mit Freunden.))
Also - Ich habe was zu TUN!!
Viel Spaß für euch ALLE!! Ich freue mich eure Beiträge wo Ihr wart,was macht Ihr,usw.))

• CZ překlad..něčeho.DD
Příchází mi hektický čas,protože pomalu začíná Červenec. Mám hrozně moc plánů co dělat.Začátek je zítra,kdy budu sice jen se svými přáteli,ale..začíná to!.DD
Na blogu bude možná žádná aktivita - jaké to překvapení,že?.DD Ale budu se snažit.
Sepsala jsem malý rozvrh toho,co budu dělat. Nepotřebuje to snad ani překlad.))


Přeji vám hrozně moc zábavy! A těším se třeba na vaše příspěvky kde jste byli,co děláte,atd.)))

2 komentáře:

  1. Máš krásný plány, to je úžasný :-) Já ještě vůbec nevím, co mě v létě čeká, ale miluji překvapení a těším se na tohle léto tak nějak ještě víc, než ta ty předešlé.
    Vůbec mi nedochází, že už je to TADY !!!! :-)
    Normálně euforie největší.
    Ty si to léto krásně užij a ať ti všechno vyjde a vydaří se :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Taky miluji překvapení,ale měsíc Červen jsem si musela už předepsat do svého Diáře,který má stránky plné.))
      Ale vždycky se najde malé místěčko,které se zaplní spontalními nápady.))
      Taky si užij všechno,co přijde a pořádně!!Hlavně pořádně!!.)))

      Vymazat