čtvrtek, června 28, 2012

Musik: "Soundtracks"

Ach na ja, ich bin echt 'e große FAN von "Soundtracks" Am meisten mag ich die Musik von Hans Zimmer! Der ist für mich ein GOTT in Musikszene!! Natürlich gibt es die anderen, die Talent haben, aber für mich ist der Name - ZIMMER - großartig!!
Zum Beispiel:  
  • Trevor Jones & Randy Edelman (The Last Of The Mohicans)
  • Clint Mansell (Requiem For A Dream)- der der Soundtrack gehört und nicht Zimmer! (Viele haben zu vermuten, dass der Zimmer ist der Komponist. Ich hatte gleiche Meinung.) 
  • Usw. ....
Gestern was der Film  "The last of the Mohycans" im Fernsehen, darum hab' ich mich degacht - Na ja, das ist 'e gute Idee fürs Blog!.))
Weil ich nicht zu viele Zeit habe, muss ich das heute 'abschließen'.)))
Viel Spaß mit den!-))

• Click on link → The last of the Mohicans
----
• Click on link Requiem for a Dream
----
→ In time

3 komentáře:

  1. *
    PŘEKLAD DO CZ:
    .
    No jo, já jsem opravdu velký fanda Soundtracks! Úplně nejvíce miluju hudbu od pana Hanse Zimmer! (Nechci překládat doslova jeho příjmení,protože by to vypadalo směšně,hehh.)) On je pro mě Bůh v hudební scéně!! Samozřejmě, že jsou i jiní, kteří mají talent, abe pro mě jméno - Zimmer - ohromující!!

    Např.:
    • T. Jones a R.Edelman (Poslední mohykán)
    • C.Mansell (Requiem for a dream),kterému ten Soundtrack patří a Zimmer(ovi).(Mnozí mají za to, že Zimmer je skladatel.Taky jsem si to myslela.)
    • Atd. ....

    Včera byl film "Poslední mohykán) v televizi, protože jsem si říkala - to je fajn nápad na blog!.))
    No a protože už nemám moc času, musím to dnes ukončit.)))
    Užijte si to.)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ach tak tohle bych si opravdu ráda poslechla, ale netuším, co mám s notebookem, že to skoro vůbec neslyším...
    Spíš si to zkusím najít na You Tube :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Pokud myslíš to jediné video,které se mi tady podařilo zveřejnit,hehehhh,tak je to v pořádku,protože ono se to rozjede až pozdě/ji.Já si taky původně myslela,že je v tom chyba,ale ne-e..))
      A ty ostatní jdou slyšet už dobře.))

      Vymazat