úterý, června 26, 2012

Musik - "Poets of the Fall"

Genre(s): alternative rock / heavy metal
Gründung: 2003
Aktuelle Besetzung: Marco Saaresto, Olli Tukiainen, Markus Kaarlonen, Jani Snellman, Jaska Mäkinen, Jari Salminen (Ich wusste überhaupt nicht,dass so viel in der Musikband ist..hahahhh.DD)
_____
Wie kam ich zu der Band überhaupt? Sooo einfach - über meine Kollegin. Sie hat mich "Carnival of Rust" geschickt und ich habe mich sofort verliebt!!.♥
Na ja, keiner von ihnen ist mein Traumman, aber der Sänger hat unglaubliche Stimme!! Wie schon gesagt - ich verliebte mich sofort!!
Und noch EIN großer Grund ist - die TEXTE! Die haben ein' große Seele!

EDIT
OOOOH Gott!! Ich bringe das Blog einmal um, echt!! Na egal, immer noch besser als blog.cz - hahahhh.DD Bei Carnival of Rust & All the Way 4U musst ihr auf der Name klicken.

Und jetzt - meine lieblings Lides!
Klicken →  "Carnival of Rust" - das lieblings Lied von meine Kollegin.
*
Klicken → "All the Way 4U" - mein ♥ Lied!
*
"Where do we draw the line"
"Lift"


Alles singe ich sehr, sehr gerne!! Ich mag singen, aber nur wenn ich alleine bin!! Hahahhh.DD
Hoffentlich gefällt ihr die Band genauso wie mich.))))
_
(Und wieder ein WITZ - ich bin nicht gerade in New York.)))
*
-> Překlad do češtiny..uhmm,na požádání!.DD

3 komentáře:

  1. Tedy Renny !!! To mi děláš schválně s těma překladama !!! x))) Ale tak chápu, chápu, psát to dvakrát není nic moc :))
    Písničky jsou obě úchvatné, to je zajímavé, že jsem ani jednu neznala (asi ostuda), ale hned se mi zalíbily. A u prvního videa mě očarovala ta pohyblivá voda - to je k tomu tááák uklidňující ...
    Moc hezky se to poslouchalo takhle na večer :-)
    takže já slova ani nepotřebuji ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Ilonko promiň.)))Ale já ti tak trošku nastíním to,co jsem tady psala.Ono nejde o to to psát 2x,ale mě se do toho českého překladu už ani moc nechce,když to sepíšu v NJ.DD
      A to jsi neslyšela ještě ty první dvě!.)) Klikni si na název písní a možná si je zamiluješ stejně,jako první 2.)) Vidíš a přitom je to jen jedna jediná animace,ale taky se mi to k tomu hrozně líbí.)) Slova myslíš překlad textů anebo toho, co jsem tady napsala? Já to v dalším komentu tak trochu popíšu - překlad článku.))

      Vymazat
  2. *
    PŘEKLAD DO ČEŠTINY:

    Žánr/y, Založení: 2003, Aktuální sestava: )jména členů skupiny)
    (Vůbec jsem nevědla,že ve skupině je tolik lidí.hahahh.DD)
    _____
    Jak jsem vůbec ke kapele přišla? Úplně jednoduše - díky mojí kamarádky. Poslala mi "Carnival of Rust" a já jsem se okamžitě zamilovala!!.♥
    No jo,sice není ani jeden z nich můj vysněný typ muže,ale zpěvák má neskutečný hlas!! Jak bylo už řečeno - zamilovala jsem se hned!!
    A ještě jeden veliký důvod byl - texty! Mají neskutečně velikou duši!

    EDIT :
    Boha!! Jednou ten blog usmrtím,vážně!! Ale to je jedno, pořád je to lepší jak blog.cz - hahahh.DD U "Carnival of Rust & All the Way 4U musíte kliknout na název.

    A nyní - moje nejmilejší písně!
    _
    Všechny si zpívám velmi,ale velmi ráda!! Mám ráda zpěv,ale jen když jsem sama!! Hahahha..DD
    Doufejme,že se vám bude líbit skupina jako mě.)))
    (A opět vtip - nenacházím se právě v New York'u.)))

    OdpovědětVymazat