pondělí, června 18, 2012

Gefunden..

Leute, ich bin soooo GLÜCKLICH!! Der Foto ist endlich gefunden! Lange Zeit war er irgendwo, wo ich ihn nicht finden konnte. Und woalaa - er ist in der Welt!
Das Wetter ist auch schon besser, so - was brauche ich noch? Die richtige Leune, na klar!.DDD

Und da ist, mein Liebling!
* Und weil ich so fanatisch von design bin, hat er wegen seine Farbe gewont.DDD
Gefällt euch?.))


,Pod perexem překlad do češtiny.DD -> 
Lidi já jsem tak ŠŤASTNÁ!! Foťák se konečně našel! Dlouhý čas byl na místě, kde jsem ho nemohla najít. A woalaa - je na světě!
Počasí se taky zlepšilo, takže - co k tomu ještě potřebuju? Tu správnou náladu - jasně!.DDD
Můj miláček - viz. foto výše.↑↑↑

Líbí se vám?.))

6 komentářů:

  1. Wooow - tvůj miláček vypadá krásně !!! Už se moc těším, až se svým miláčkem někam vyrazíš a něco pro nás vyfotíš, to bude prostě skvělý :-) Takže, šup, šup ven a fotit a fotit - povinně !!!! :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Děkuji moc! Ano, je nádherný a já se sama těším.)) Jen ho musím ještě dobít a pak, až nebude takové vedro, vyrazím do přírody, města atd.)))

      Vymazat
  2. Hmmm, pěkný mazlíček :)) Taky bych si nechala líbit :) Akorát "ztratit ho" muselo být asi o nervy :D Asi bych probrečela spoustu nocí, a nebo naopak bych spoustu nocí nešla spát a jen hledala :D ;) Je dobře, že se věci ztrácejí a zase nacházejí...

    Nicméně, die richtige Leune je důležité mít, protože pak vznikají třeba nudné fotky, kterých je plný internet, protože si lidi myslí, že umí fotit.. :D :) Ale u tebe to tak jistě není proto se už těším o co se s námi podělíš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Bylo to o nervy!Stěhovali nám pokojík a skoro všechny věci skončili na půdě a já mylslela na nejhorší!.DD To zase ne.))Já věděla,že tam někde je,jen jsem se nedívala do těch nejjednodušších míst,kde nakonec byl!.Hehhh.))
      Hahahhh,pěkně napsané a "nudné" fotky se mi fotit nechcou a tím spíš je zobrazovat na nettu,huhh.))
      Děkuji a já se na to taky těším!!.DD

      Vymazat
  3. pááááči, mega páči! :) aj ja by som sa už mala naučiť fotiť :D nový foťák mám ale automatika to rieši.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Už jsem to beztak psala,ale kdyby ne,tak: Vybrala jsem si ho z 80% kvůli barvě.DDD Byl tam ještě černý,ale Nikon byl 100%-tní koupí,takže..na barvě pak už ani nezáleží.))
      Naučíš se rychle,to se neboj!!.)))))

      Vymazat