neděle, června 17, 2012

Ein Konzert in unserer Stadt.

Gestern war ein Konzert in unserer Stadt und ich war nicht dabei! Warum? Weil ich unsere Stadt einfach nicht liebe!! (Mal sagen,dass ich die Stadt hasse..)
Aber ich soll dabei sein!.(( Wer kommt aus die Tschechien weiß, dass die "Lucie Bílá" die Goldgewinnerin ist und sie war gestern Nacht da! Ach, du scheiiii*e!. Hahahhh.DD

Und sie hat echt tolle Stimme!!
Meine Lieblingslied ist → "Most přes minulost" (Brücke über Vergangenheit), oder noch "Jsi můj pán" (Du bist mein Herr)

• Most přes minulost....↓

• Jsi můj pán....↓



Wie finden Sie ihre Stimme?//Wie gefällt Ihnen ihre Stimme?//Was sagen Sie zu der tschechischen Sprache?
Und ich WEIß, dass hier Besucher kommen aus dem Ausland!! Also??.))))
*
How do you like her voice? What do you say to the Czech language?.))
*
Und noch das Lied von Petr Hapka + Lucie Bílá → "Dívám se dívám" (Sehe ich sehe..?Omg, echt weiß nicht!.DD)
• I really don't like czech language, but.. sometime yet!.)) 
• I mag wirklich nicht tschechische Sprache, aber.. irgendwann schon!.)) 
_
Pod perexem překlad do češtiny.DD ->
Včera byl u nás koncert a já jsem tam nebyla! Proč? Protože naše město prostě ráda nemám!! (Dalo by se říct, že ho nesnáším..)
Ale měla jsem tam být!.(( Kdo je z Česka ví, že Lucie Bílá je "Zlatá Slavice"(výherkyně) a ona tady včera večer byla! Ach, ty kráááá*o!. Hahahaaa.DDD

Ona má opravdu skvělý hlas!!
Moje neoblíbenější píseň je →.... nebo ještě →....
Máte Lucku rádi? Co její hlas?.))
A taky ještě duet s Petrem Hapkou - Dívám se dívám.
Opravdu nemám český jazyk, ale.. někdy přece!.))

9 komentářů:

  1. Tak Lucku opravdu ráda mám. Nejen pro její úžasný hlas, ale i pro její skvělou povahu, že si nehraje na celebritu, ale zůstala svou. To je prostě nádherný, na to, že to je umělkyně takového formátu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      No.. jestli zůstala svou,takovou jaká byla předtím,potvrdit nemůžu,ale nějaké ty hvězdné manýry má!Co jsem tam slyšela,tak si vůbec nic nedělá z toho,že nezná nic z hudebního hlediska a čte si jen text.Podle mě by aspoň základní stupnici not měla umět,ale kdo ví,jak to doopravdy bylo.I když by mohla více svého vděku někdy dát kapele..ona sama je "jen" zpěvačka.))

      Vymazat
  2. Jůůů já jí mám taky ráda :D když jsem byla v Praze na Carmen, tak jí zrovna hrála ona a opravdu to nemělo chybu :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Je dobrá!.))Já bych šla taky na nějaký muzikál,ale tady u nás..huh,těžko!.DDD

      Vymazat
  3. Vždycky jsem neskutečně naštvaná, když promeškám nějakou osobnost, kterou chci vidět! U nás se to tedy stát nemůže, protože bydlím (ne tedy teď, ale obvykle ano :D) v zapadákově a tam nikdo nejezdí, ale stává se mi to s Prahou.. :-/ Chápu ten zatracenej pocit :D :)
    Snad příště...... ;)

    Nicméně, taky by mě zajímal názor, jaký pohled mají cizinci na česky zpívané písničky. Sice tady v Německu na mě koukaj co se týče češtiny divně, ale nic neříkají, tak by mne to taky osobně zajímalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Já byla celkem klidná,dokud koncert nezačal.Pak jsem si říkala: "Ach,mohla jsem ale jít.."Uhmm.DDD My jsme taky zapadákov a vlastně si říkáme město jen kvůli tomu,že máme Radnici,Poštu,Městký úřad(což je asi radnice..ne?.DD.Sama nevím,upss.),hospodu na každém rohu,huhhh.DDD
      Když jsem byla ve Švýcarsku,tak..to vlastně ani nevím,nikdo se k tomu nijak nevyjadřoval.Akorát jedné ukrajince jsem dala pár písniček a říkala,že to není špatné,ale to je přece jen něco jiného jak u někoho,kdo nemá vůbec nic podobného s českou řečí.. Takže jsme na tom,dalo by se říct,podobně.)))
      A co vlastně v Německu??.))

      Vymazat
    2. Ehm...poštu a úřad máme taky...:D :D Takže jsme obě vlastně z velkoměsta, co si stěžujeme? :D :D :D

      V Německu jsem jako au-pair ;) Momentálně v Kolíně a v sobotu končím, ale do dvou měsíců bych měla odjet na rok na jiné místo v Německu, ještě není jisté kde, ale snad něco atraktivního a ne něco, co má jen poštu a úřad :D ;D

      Vymazat
    3. *
      Jn,přesně tak!!.DD
      To je perfektní!!Já mám v plánu příští rok 2013 jet do Německa pak na školu,tak možná budeme nějak vedle sebe.)).(Pokud mi škola výjde!Jak ne,tak se budu muset rozhodnout pro jiný plán..uff.///

      Vymazat
  4. Taky ještě nemám ten roční pobyt jistý, ale víceméně to musí klapnout, protože už to je zaplacené. Takže musím jen vyčkat.
    Nicméně, budu ti držet palce, ať ti ta škola vyjde :) Můj sen je v Německu studovat, ale s mojí němčinou to jaksi je zatím nepřijatelné, ostatně taky proto sem si zvolila tuto cestu naučit se jazyk, který do hlavy rvu už od základky :D
    Naplánovat jiný plán, kdyby ti škola nevyšla, je vždycky hrozně těžký. Člověk je zklamanej, myslí si že už nic nedokáže,.... :) Ale vyjde to, určitě ;))

    OdpovědětVymazat