sobota, června 16, 2012

* Neue Rubrik (Höre ich zu)

Erstens -> Ich befinde mich nicht auf (in,am - bin ich nicht sicher, wie ich das schreiben soll!.DD Wer wird die finden, kann mal eine Berichtigung vornehmen. Danke!))) Malediven! Das ist nur mein entfernter Traum!.DD
Zweitens ->  Habe ich keine Zeit zum letzten Mal! Sonst komme ich schon klar.))

Na ja, schon wieder Neue Rubrik und warum? Einfach!!.DD Ich liebe die Musik, höre sehr oft, usw.))
Sie ist auch ein Stückchen meines Herzens!

Da sind zwei Liedes, die ich letze Zeit ziemlich oft zuhöre.

 
Alex Clare - "Too Close"
*
Staind - "So far away"Staind - "So far away" accustic
(Ich weiß nicht wie so gehen die zwei nicht gemeinsam da einlegen - grrr!!!)

• Beide sind/haben unglaublich tolle Stimmen!

Bis bald, ♥ Leute!
_
Pod perexem překlad do češtiny.DD ->
Zaprvé → Nenacházím se na Maledivách! Je to jen můj vzdálený sen!.DD Kdo najde chyby, může je opravit. Děkuji!
Zadruhé → Nemám v poslední době skoro čas! Jinak se mám už celkem v pohodě.))

A jo no, zase jedna nová rubrika a proč? Jen tak!!.DD Miluji hudbu, poslouchám často, atd.))
Ona je taky mým kouskem srdce!

Tady máte dvě písničky, které v poslední době docela často poslouchám.
(Nechápu, jak to že nejdou obě videa sem vložit - grr!!)
Oba zpěváci mají úžasné hlasy!

4 komentáře:

  1. No tak tohle je výborný nápad na rubriku !!! Bude se mi líbit, protože takhle můžu objevit i věci, co neznám a třeba se mi zalíbí. Tuhle písničku, co jsi sem dala to video, například neznám, ani toho zpěváka, ale rovnou říkám, že se mi líbí :) Působí na mě takovým pohodovým dojmem, on má zajímavou barvu hlasu a i když se tam řežou mečema, tak to na mě působilo celé tak nějak poklidně***
    Takže bravo !!! Vítej Nová rubriko :-) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Věděla jsem,že potěším!.))Buď zalíbí nebo se chytneš za hlavu,huh.DD Koukala jsem na VIVU a on tam hrál.**Mě zaujal taky na první poslech/pohled videoklipu.)

      Vymazat
  2. Tu druhou písničku, respektive druhého zpěváka vůbec neznám, ale určitě si ráda poslechnu ;)
    Nicméně Alex Clare...to je jiná :) Neustále dokola můžu tuhle písničku slyšet a i ten videoklip je prostě působivý. Mě to tak přijde. Když sem ho viděla poprvý, říkala sem si jen hm hm hm, ale přitom se od toho prostě neodkázala odtrhnout zrak :D Takže sem zjistila, že sem do toho asi zamilovaná :) Úžasný výběr ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Já ji taky neznala až do určité doby.Není to moje *hudba (* = oblíbená/ý).
      Já se "zamilovala" od prvního poslechu.))Vlastně už z ukázky.DDD Děkuji,snad potěší i ostatní tipy.))

      Vymazat