sobota, června 09, 2012

die Serie: "Game of Thrones"

Aaalso, heute fangen wir mit Filmen an. Serie "A Game of Thrones" ist eigentlich kein Film, aber es ist doch egal, oder?.)) In der letzten Zeit schaue ich das jeden Tag an!.))
Auf deutsch erscheint es als: 
  • Die Herren von Winterfell (Teil 1,1997)
  • Das Erbe von Winterfell (Teil 2, 1998)
"'A Game of Thrones' ist der erste Band der epischen Fantasysaga 'Das Lied von Eis und Feuer" des amerikanischen Autors George R. R. Martin. Er erschien erstmals am 6. August 1996. Es sind bisher fünf Bände der auf sieben Bände angelegten Saga erschienen."
Quelle:
 Also, wer liebt solche Filmen als "Der Herr der Ringe" findet Wohlgefallen an diesem Film. Ich mag die Anzüge (Kostümen) - doch, ich mag alles aus alledem.)).♥


Alles und noch mehr finden Sie hier: A Game of Thrones, Wikipedia

Pod perexem překlad do češtiny.DD ->
Táákže, dnes tedy začneme s těmi filmy. Seriál 'A Game of Thrones' není vlastně ani žádný film, ale je to přece jedno, ne?.)) V poslední době se na to sleduji každým dnem!.))
Německy to vyšlo jako:
  • Zimní muži (Část 1,1997)
  • Zimní děditství (Část 2,1998)
"'Hra o trůny' je první díl epické fantasy ságy "Píseň ledu a ohně" amerického autora George R. R. Martin. Poprvé ho zveřejnil 6.Srpna roku 1996. Doposud se publikovalo pět svazků ze sedmi vytvořených svazků ságy."
Zdroj:
 
Takže pokud máte rádi filmy podobného žánru jako: "Pán prstenů" oblíbite si i tento film. Mám ráda ty šaty (kostýmy) - mám na tom vlastně ráda úplně všechno.)).♥

4 komentáře:

  1. RsM_YinYang - mě to přijde takové neosobní, už jsem ti to chtěla napsat dříve (jestli jsem ti to už někam nepsala, fakt nevím, jsem šílená skleróza)- radši bych ti říkala jménem, nevadí ? Jsi Renate ? To je tááák těžké odhadnout, opravdu :-)
    Jinak jsi zlatíčko, že jsi zrušila toho robota, já jsem tam vždycky něco napsala a pokaždé !!!! špatně x))) Asi jsem úplně slepá, nebo nevím x)))
    No a teď k článku. Musím říct, že jsi mě dostala, protože já MILUJI filmy typu Pána prstenů. Pána prstenů jsem viděla opravdu hodněkrát, četla jsem Hobita, což bylo také úžasné čtení, takže se na tebou doporučený seriál určitě ráda podívám, jestli ho tedy seženu :))) Úplně to vidím, takový sobotní podvečer, kdy je venku zataženo a prší - a k tomu nějaký takovýhle fantasy film, seriál, to je jedno, prostě POHODIČKA :-)

    OdpovědětVymazat
  2. *
    Tady mě oslovovat nemusíš,ale kdyby,tak jsem Renate i Saskie. Česky Renáta,ale tohle se mi nelíbí.DD dyžtak Renny.))Asi napíšu trochu víc info o sobě.DD.))
    Já jsem ani nevěděla,že ho mám zapnutý.DDD Stává se,já se někdy netrefím ani do těch 4,co jsou na ulozto.cz.DDDD
    Není to sice úplně fantasy,jako P.P.,ale nevím k čemu jinému bych to připojila.Možná"Trója"nebo"Království nebeské"-to mě napadá teď.DD
    Ono je ho celkem těžké sehnat.Kdybys měla problém,napiš mi a pak se domluvíme jak bych ti ho poslala-přes skype nejlépe.Bude mě jen těšit,když se ti zalíbí.))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak fajn, buď to nechám být, a nebo Renny :-) Jinak mě by zajímalo pár info o tobě, takže s chutí do toho :-) Takovej článeček by určitě potěšil nejen mě, ale i ostatní, co tě třeba neznají z FB a tak :-)
    Ten seriál zkusím sehnat nejdříve sama, až, když se mi to doopravdy nepovede, tak bych písla :-)
    No a můžu ti říct, že ten robot tady byl opravdu šílenej x)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *
      Je to jen na tobě.))Jou,článek jsem sice neplánovala,ale tak - možná by se nějaký objevil.))Spíš jsem myslela tady na blogger upravit svůj profil.))
      Ok,kdyžtak písni.))

      Vymazat